Napisano 26 Lipiec 200420 l Mam taki oto problem. Jak widac na zalaczonych obrazkach, mam problem z przechodzeniem refleksow pomiedzy dwoma powierzchniami. Probowalem juz na wiele sposobow. Tutaj krawedz miedzy maska a spoilerem jest extrudowana do wew. z poziomu editable poly na wartosc 1 i szer 0,5. Probowalem tez na 2 zdetachowanych elementach extrudowac krawedzie. Mesh smoth tworzy ladna gladka siateczke ale na renderze problem wystepuje. Jest jakis sposob na wyeliminowanie tych artefaktow?? Uzywam maxa 6 i brazila 1.2. ps. niewiem czy dobry dzial bo problem jest zlozony ale postanowielm wrzucic do ' 3dsmax'
Napisano 26 Lipiec 200420 l To jest wina geometrii. Machnalem maly rysunek poglądowy:P Mam nadzieje ze jest w miare czytelny. Ogólnie chodzi o to, żeby te 2 zielone kawałki byłe względem siebie rownoległe.
Napisano 26 Lipiec 200420 l Autor Dzieki za pomoc , na to nie wpadlem. Sprawdzilem i dziala. Problem jednak w tym ze nie zawsze da sie ten sposob zastosowac. Musialbym dorobic jeszcze na brzegach dodatkowe krawedzie i je dopiero ustawic. Z drugiej strony przyjrzalem sie blizej mojej geometrii w tym miejscu i musze stwierdzic ze jest prawie wg. tej zasady. Mimo to sie rozjezdza :| Pozdro.
Napisano 26 Lipiec 200420 l Nikt nie twierdził, że będzie łatwo ;) Zresztą takie "rozjazdy" refleksow nawet czasami występują w przyrodzie:)
Napisano 26 Lipiec 200420 l Autor Ano sie zdazaja , dzis sie dokladnie przyjzalem :) ale wiadomo jak jest, jak czlowiek jest swiadomy to mu pewne rzeczy zaczynaja przeszkadzac.Do tej pory to olewalem ale dzis mnie zaczelo to wkurzac :) W kazdym razie dzieki za naswietlenie nieco tematu. Pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto