g0me2z Napisano 13 Maj 2012 Napisano 13 Maj 2012 Jak zaanimować wybuch plastelinowej kulki tak żeby zostawiła ona plamy na innym obiekcie ? pzdr g0me2z
g0me2z Napisano 19 Maj 2012 Autor Napisano 19 Maj 2012 zrobilem sam wybuch czasteczek za pomoca super spray. Jak moge teraz je zmodyfikowac zeby zatrzymywały się na innnych obiektach ? Teraz reaguna z "podłoga". Uzyłem deflectora na niej. Problem w tym ze deflector jest płaski i nie da rady uzyc go na innych obiektach w scenie. Dziwne jest to ze przy animacji na tym deflectorzete czasteczki sie nie zatrzymuja tylko uciekaja.
maru Napisano 19 Maj 2012 Napisano 19 Maj 2012 Zamiast deflectora użyj UDEFLECTOR - pozwala użyć jako deflectora dowolnej geometrii. Deflectory mają taki parametr jak friction, jeśli ustawisz to na max to cząsteczki przykleją się do niego. Poza tym w particle flow możesz użyć speed by surface albo collision do symulacji przyklejenia. Ale żeby to wyglądało realistyczne faktycznie najlepiej użyj RealFlow. Poza tym mogę Ci polecić google bo to raczej podstawowe sprawy. :)
g0me2z Napisano 21 Maj 2012 Autor Napisano 21 Maj 2012 Zrobiłem tą eksplozje ale czasteczki nie przyklejaja się do animowanego obiektu a do tych, które nie są animowana nie maja problemu. Dodam ze ten obiekt to w zasadzie grupa. Nie wiem czemu jak to rozgrupuje to znika animacja tych obiektów. Użyłem UDeflactor i PArray.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się