Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak zaanimować wybuch plastelinowej kulki tak żeby zostawiła ona plamy na innym obiekcie ?

 

pzdr g0me2z

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

zrobilem sam wybuch czasteczek za pomoca super spray. Jak moge teraz je zmodyfikowac zeby zatrzymywały się na innnych obiektach ? Teraz reaguna z "podłoga". Uzyłem deflectora na niej. Problem w tym ze deflector jest płaski i nie da rady uzyc go na innych obiektach w scenie. Dziwne jest to ze przy animacji na tym deflectorzete czasteczki sie nie zatrzymuja tylko uciekaja.

Napisano

Zamiast deflectora użyj UDEFLECTOR - pozwala użyć jako deflectora dowolnej geometrii. Deflectory mają taki parametr jak friction, jeśli ustawisz to na max to cząsteczki przykleją się do niego. Poza tym w particle flow możesz użyć speed by surface albo collision do symulacji przyklejenia. Ale żeby to wyglądało realistyczne faktycznie najlepiej użyj RealFlow.

 

Poza tym mogę Ci polecić google bo to raczej podstawowe sprawy. :)

Napisano
  • Autor

Zrobiłem tą eksplozje ale czasteczki nie przyklejaja się do animowanego obiektu a do tych, które nie są animowana nie maja problemu. Dodam ze ten obiekt to w zasadzie grupa. Nie wiem czemu jak to rozgrupuje to znika animacja tych obiektów. Użyłem UDeflactor i PArray.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności