Skocz do zawartości

wybuch plasteliny <3dmax>


g0me2z

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

zrobilem sam wybuch czasteczek za pomoca super spray. Jak moge teraz je zmodyfikowac zeby zatrzymywały się na innnych obiektach ? Teraz reaguna z "podłoga". Uzyłem deflectora na niej. Problem w tym ze deflector jest płaski i nie da rady uzyc go na innych obiektach w scenie. Dziwne jest to ze przy animacji na tym deflectorzete czasteczki sie nie zatrzymuja tylko uciekaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast deflectora użyj UDEFLECTOR - pozwala użyć jako deflectora dowolnej geometrii. Deflectory mają taki parametr jak friction, jeśli ustawisz to na max to cząsteczki przykleją się do niego. Poza tym w particle flow możesz użyć speed by surface albo collision do symulacji przyklejenia. Ale żeby to wyglądało realistyczne faktycznie najlepiej użyj RealFlow.

 

Poza tym mogę Ci polecić google bo to raczej podstawowe sprawy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tą eksplozje ale czasteczki nie przyklejaja się do animowanego obiektu a do tych, które nie są animowana nie maja problemu. Dodam ze ten obiekt to w zasadzie grupa. Nie wiem czemu jak to rozgrupuje to znika animacja tych obiektów. Użyłem UDeflactor i PArray.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności