Napisano 16 Maj 201212 l Cześć, Umieszczam w tym dziale bo nie wiem czy rigging i animacja zachacza o animacje 2d :) mam taki problem: musze wyanimowac ruch piksli a nie mam czasu robic tego poklatkowo. Załóżmy że mam matryce 20x12 kwadratów chce zeby zeby z roznych piksli kolor przechodzil (piksel po pikselu) i zajmowal kolejno przestrzen. Podczas rozprzestrzeniania sie koloru z innych piksli powinny stosunkowo jeden po drugim rozprzestrzeniac sie inne kolory. Czy jest jakis soft do tego typu rzeczy a moze plug in do aftera? Robie poklatkowo i za duzo czasu to zajmuje Moze znajdzie się tu jakiś pro który rozwikła jak rozwiazac taki problem? Prosze o pomoc.
Napisano 27 Wrzesień 201212 l [ATTACH=CONFIG]87618[/ATTACH] Jeśli chodzi Ci o taki efekt jak w załączniku, to recepta w AE jest prosta - "Mosaic", filtr który pixelizuje obraz - ustalasz w nim ilość dużych pixeli w poziomie i pionie. 1. Filtr wrzucasz na nową warstwę "Adjustment Layer" [PPM - new - adjustment layer] - a samą warstwę ustawiasz na samej górze, dzięki temu wszystko co pod nią, będzie spixelowane. na razie możesz zgasić tą warstwę, pod nią 2. Tworzysz nową warstwę "Solid" w kompozycji i dajesz wypełnienie kolorem [Effects - Generate - Fill]. 3. Dodajesz do warstwy Solid maskę "Elipse" o kształcie okręgu - centrum tej maski będzie centrum "fali udeżrzeniowej". 4. Animujesz [np. od klatki 0 do 50] w ustawieniach maski [skrót "MM"] parametr "Mask Expansion", od wartości ujemnej do dodatniej przekraczającej szerokość kompozycji. - Efektem będzie rosnąca kropka. Jeśli chcesz żeby kropka zanikała, zduplikuj maskę i zmień jej właściwość a "Add" na "Subtract" i zwiększ parametr "Mask Feather". Gotowe. Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto