adek Napisano 16 Maj 2012 Napisano 16 Maj 2012 W San Jose trwa właśnie konferencja GTC 2012 organizowana przez firmę NVidia na której ogłaszane są i przedstawianenajnowsze, przełomowe rozwiązania w zakresie technologii obliczeniowych, naukowych i wizualizacyjnych. Zachęcam do przeczytania informacji prasowych dotyczących procesorów graficznych w chmurze, sposobie na płynne granie w chmurze oraz pierwszemu wirtualizowanemu procesorowi graficznemu. Przeczytaj informacje: Obsługa procesorów graficznych w chmurze i po raz trzeci w historii odmienia branżę informatyczną VIDIA GeForce GRID – sposób na płynne granie w chmurze NVIDIA VGX w chmurze – procesory graficzne przeznaczone dla centrów danych, które umożliwiają uruchomienie systemu Microsoft Windows i dowolnych aplikacji na dowolnym urządzeniu podłączonym do sieci
Skoti Napisano 17 Maj 2012 Napisano 17 Maj 2012 Dostaliśmy też papierki na temat pełnego Keplera (nie kastrata jakim jest 680). Niestety nie zmieniona względem 680 jest sama konstrukcja multiprocesorów (jak było pomiędzy pełnym fermi, a 460/560 i niższymi), ale ilość rdzeni ich wydajność powinna przykryć to, że wydajność (za sprawą za dużych SIMT) na rdzeń ssie... a tych rdzeni być 2880 (15 SMX - w 680 jest ich 8 i 1536 rdzeni) http://www.nvidia.com/content/PDF/kepler/NVIDIA-Kepler-GK110-Architecture-Whitepaper.pdf
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się