Napisano 16 Maj 201212 l W San Jose trwa właśnie konferencja GTC 2012 organizowana przez firmę NVidia na której ogłaszane są i przedstawianenajnowsze, przełomowe rozwiązania w zakresie technologii obliczeniowych, naukowych i wizualizacyjnych. Zachęcam do przeczytania informacji prasowych dotyczących procesorów graficznych w chmurze, sposobie na płynne granie w chmurze oraz pierwszemu wirtualizowanemu procesorowi graficznemu. Przeczytaj informacje: Obsługa procesorów graficznych w chmurze i po raz trzeci w historii odmienia branżę informatyczną VIDIA GeForce GRID – sposób na płynne granie w chmurze NVIDIA VGX w chmurze – procesory graficzne przeznaczone dla centrów danych, które umożliwiają uruchomienie systemu Microsoft Windows i dowolnych aplikacji na dowolnym urządzeniu podłączonym do sieci
Napisano 17 Maj 201212 l Dostaliśmy też papierki na temat pełnego Keplera (nie kastrata jakim jest 680). Niestety nie zmieniona względem 680 jest sama konstrukcja multiprocesorów (jak było pomiędzy pełnym fermi, a 460/560 i niższymi), ale ilość rdzeni ich wydajność powinna przykryć to, że wydajność (za sprawą za dużych SIMT) na rdzeń ssie... a tych rdzeni być 2880 (15 SMX - w 680 jest ich 8 i 1536 rdzeni) http://www.nvidia.com/content/PDF/kepler/NVIDIA-Kepler-GK110-Architecture-Whitepaper.pdf
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto