Skocz do zawartości

Modelowanie skrzydła


miedziopl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

mam problem otóż. Modeluje Samolot braci Wright. Wymodelowałem całą ramę i teraz chciałem nałożyć płótno które rozciąga się na skrzydła. Czy jest jakaś możliwość aby np. zaznaczyć ramę i żebra i jakąś funkcją narzucić tkaninę. Czy muszę dopasowywać ją planem?

 

oto screeny:

 

http://pl.zooomr.com/z/photos/zoom/10200921/size-32/

 

http://pl.zooomr.com/z/photos/zoom/10200920/size-32/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmm... nie używam maxa, ale w may'i bym to zrobił tak pozaznaczał bym edge, przekonwertował na spliny użyłbym lofta żeby zrobić z NURBs powierznie, przekonwertował na poly i zrobił clotha. Albo też zrobił Plane nadał odpowidnią ilość loopów i posnapował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wygląda to źle, sprawdź, czy wszystkie żebra biorą udział w obliczeniach, może niektóre są nieaktywne. Lub zwiększ/zmniejsz collision distance. Ostatecznie, jeśli w grę będą wchodzić 2-3 żebra, to możesz usunąć połowę plane i dać modyfikator symmetry, żeby skopiować stronę, która jest dobrze. Lub ręcznie przekopiować kilka poligonów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ustawieniach modyfikatora cloth chyba jest opcja do ustawiania sztywnosci ;) otwiera sie dodatkowe okienko o ile dobrze pamietam i tam można było wybierać typ cloth czyli wełna itd. Tam powinna byc sztywnosci materiału.

 

 

Wysłano z telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności