miedziopl Napisano 22 Maj 2012 Share Napisano 22 Maj 2012 Witam mam problem otóż. Modeluje Samolot braci Wright. Wymodelowałem całą ramę i teraz chciałem nałożyć płótno które rozciąga się na skrzydła. Czy jest jakaś możliwość aby np. zaznaczyć ramę i żebra i jakąś funkcją narzucić tkaninę. Czy muszę dopasowywać ją planem? oto screeny: http://pl.zooomr.com/z/photos/zoom/10200921/size-32/ http://pl.zooomr.com/z/photos/zoom/10200920/size-32/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 22 Maj 2012 Share Napisano 22 Maj 2012 Hmm... nie używam maxa, ale w may'i bym to zrobił tak pozaznaczał bym edge, przekonwertował na spliny użyłbym lofta żeby zrobić z NURBs powierznie, przekonwertował na poly i zrobił clotha. Albo też zrobił Plane nadał odpowidnią ilość loopów i posnapował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nameless02 Napisano 23 Maj 2012 Share Napisano 23 Maj 2012 Można dać plane z modyfikatorem cloth i ustawić ramę i żebra jako collision object. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miedziopl Napisano 24 Maj 2012 Autor Share Napisano 24 Maj 2012 zrobiłem cloth i ustawiłem obiekty klolizji, tylko że przez część żeber przeleciało: Oto screen: http://pl.zooomr.com/z/photos/zoom/10201776/size-16/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nameless02 Napisano 24 Maj 2012 Share Napisano 24 Maj 2012 No nie wygląda to źle, sprawdź, czy wszystkie żebra biorą udział w obliczeniach, może niektóre są nieaktywne. Lub zwiększ/zmniejsz collision distance. Ostatecznie, jeśli w grę będą wchodzić 2-3 żebra, to możesz usunąć połowę plane i dać modyfikator symmetry, żeby skopiować stronę, która jest dobrze. Lub ręcznie przekopiować kilka poligonów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 24 Maj 2012 Share Napisano 24 Maj 2012 Hmm... A nie ma tam jakiegoś atrybuty odpowiadającego za sztywność materiału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 24 Maj 2012 Share Napisano 24 Maj 2012 W ustawieniach modyfikatora cloth chyba jest opcja do ustawiania sztywnosci ;) otwiera sie dodatkowe okienko o ile dobrze pamietam i tam można było wybierać typ cloth czyli wełna itd. Tam powinna byc sztywnosci materiału. Wysłano z telefonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi