Paul Napisano 23 Maj 2012 Napisano 23 Maj 2012 Jak poprawnie przesłać komuś plik max, żeby otworzyły mu się tekstury bez kombinowania? Ścieżka dostępu do tekstury otworzona na innym komputerze będzie już nieaktualna raczej.
Paul Napisano 23 Maj 2012 Autor Napisano 23 Maj 2012 (edytowane) Wyskakuje mi błąd File archive failed (code18). Rozumiem, że ta opcja zmienia automatycznie ścieżkę dostępu na bezwzględną? Edit: Fixed. Katalog, w którym plik jest zapisywany nie może mieć polskich znaków. Już wiem jak to działa :) Sprytne. Tylko jedna rzecz nie daje mi spokoju. Testowo przeniosłem pliki z teksturą do innego katalogu (nie było ich tam gdzie wskazywała ścieżka), otworzyłem plik max i obiekt był oteksturowany. Czemu tak jest? Edytowane 23 Maj 2012 przez Paul
t0m3k Napisano 23 Maj 2012 Napisano 23 Maj 2012 Save as Archive nie zmieni sciezek dostepu tylko zapisze pliki textur i inne zewnetrzne pliki w archiwum. mozesz to sprawdzic w File > Manage > Asset Tracking jak nie chcesz sie bawic w likowanie textur na innym kompie to sugeruje uzyc Utilities > Resource Collector z zaznaczona opcja Update Materials. obie metody maja plusy i minusy, np. Save as archive zapisze tez VrayProxy jesli ich uzywasz a Resource Collector nie.
Quadysz Napisano 24 Maj 2012 Napisano 24 Maj 2012 dla mnie resorskolektor jest slaby, trzeba pamietac o wszystkich dodatkowych plikach ktorych nie zgrywa, iesy, tlo, proxiaki etc. Co do otektsurowanego obiektu to max szuka textury w katalogu w ktorym jest otwarty plik i podkatalogach (bo rozumiem ze po archiwie przerzuciles texture do innego podkatalogu tak? ) ot co. A po archiwie mozna wszystkie sciezki masowo skorygowac na sieciowe w asset trackingu greets
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się