Napisano 23 Maj 201212 l Jak poprawnie przesłać komuś plik max, żeby otworzyły mu się tekstury bez kombinowania? Ścieżka dostępu do tekstury otworzona na innym komputerze będzie już nieaktualna raczej.
Napisano 23 Maj 201212 l Autor Wyskakuje mi błąd File archive failed (code18). Rozumiem, że ta opcja zmienia automatycznie ścieżkę dostępu na bezwzględną? Edit: Fixed. Katalog, w którym plik jest zapisywany nie może mieć polskich znaków. Już wiem jak to działa :) Sprytne. Tylko jedna rzecz nie daje mi spokoju. Testowo przeniosłem pliki z teksturą do innego katalogu (nie było ich tam gdzie wskazywała ścieżka), otworzyłem plik max i obiekt był oteksturowany. Czemu tak jest? Edytowane 23 Maj 201212 l przez Paul
Napisano 23 Maj 201212 l Save as Archive nie zmieni sciezek dostepu tylko zapisze pliki textur i inne zewnetrzne pliki w archiwum. mozesz to sprawdzic w File > Manage > Asset Tracking jak nie chcesz sie bawic w likowanie textur na innym kompie to sugeruje uzyc Utilities > Resource Collector z zaznaczona opcja Update Materials. obie metody maja plusy i minusy, np. Save as archive zapisze tez VrayProxy jesli ich uzywasz a Resource Collector nie.
Napisano 24 Maj 201212 l dla mnie resorskolektor jest slaby, trzeba pamietac o wszystkich dodatkowych plikach ktorych nie zgrywa, iesy, tlo, proxiaki etc. Co do otektsurowanego obiektu to max szuka textury w katalogu w ktorym jest otwarty plik i podkatalogach (bo rozumiem ze po archiwie przerzuciles texture do innego podkatalogu tak? ) ot co. A po archiwie mozna wszystkie sciezki masowo skorygowac na sieciowe w asset trackingu greets
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto