Napisano 23 Maj 201212 l Witam, od pewnego czasu tworzę model antropomorficznego lamparta. Chciałbym go zrobić w taki sposób, aby można go było później użyć jako model np do gry. Mam już skończonego sculpta, biorę się za teksturowanie, ale nasuwa mi się taki problem: Jak zrobić, żeby futro wyglądało możliwie jak najbardziej fotorealistycznie, nie ingerując w samą geometrię. Chodzi mi o to żeby uzyskać ten efekt bez pluginów typu hair&fur, bo to zbyt procesożerne, a jednocześnie żeby naprawdę dobrze to wygladało. Bardzo bym prosił o pomoc.
Napisano 23 Maj 201212 l Jesli chodzi o wlosy to w game arcie zwykle uzywa sie do tego planow z odpowiednia tekstura wlosow i oraz tekstur z alpho dla przezroczystosci
Napisano 24 Maj 201212 l Autor Tylko tutaj nie chodzi o włosy, a o futro pokrywające całą postać. Nie sposób raczej napchać dość planów żeby to dobrze wyglądało...
Napisano 24 Maj 201212 l W maxie masz hair and fur do tego, W Quest3D też jest jakaś opcja żeby zrobić "futro" (nie pamiętam jaka, ale jest - kiedyś testowałem). Nie wiem w czym będziesz to w grę zmieniał, ale może tam jest jakaś opcja żeby zrobić włosy ? Unity 3D http://forum.unity3d.com/threads/4581-Fur-Shader
Napisano 24 Maj 201212 l Autor Ooo super! :D Czyli da się np na unity. Dokładnie o czymś takim myślałem. Wielkie dzięki :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto