Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, od pewnego czasu tworzę model antropomorficznego lamparta. Chciałbym go zrobić w taki sposób, aby można go było później użyć jako model np do gry. Mam już skończonego sculpta, biorę się za teksturowanie, ale nasuwa mi się taki problem: Jak zrobić, żeby futro wyglądało możliwie jak najbardziej fotorealistycznie, nie ingerując w samą geometrię. Chodzi mi o to żeby uzyskać ten efekt bez pluginów typu hair&fur, bo to zbyt procesożerne, a jednocześnie żeby naprawdę dobrze to wygladało.

Bardzo bym prosił o pomoc.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Tylko tutaj nie chodzi o włosy, a o futro pokrywające całą postać. Nie sposób raczej napchać dość planów żeby to dobrze wyglądało...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności