Aethersis Napisano 23 Maj 2012 Napisano 23 Maj 2012 Witam, od pewnego czasu tworzę model antropomorficznego lamparta. Chciałbym go zrobić w taki sposób, aby można go było później użyć jako model np do gry. Mam już skończonego sculpta, biorę się za teksturowanie, ale nasuwa mi się taki problem: Jak zrobić, żeby futro wyglądało możliwie jak najbardziej fotorealistycznie, nie ingerując w samą geometrię. Chodzi mi o to żeby uzyskać ten efekt bez pluginów typu hair&fur, bo to zbyt procesożerne, a jednocześnie żeby naprawdę dobrze to wygladało. Bardzo bym prosił o pomoc.
Pawelkos Napisano 23 Maj 2012 Napisano 23 Maj 2012 Jesli chodzi o wlosy to w game arcie zwykle uzywa sie do tego planow z odpowiednia tekstura wlosow i oraz tekstur z alpho dla przezroczystosci
Aethersis Napisano 24 Maj 2012 Autor Napisano 24 Maj 2012 Tylko tutaj nie chodzi o włosy, a o futro pokrywające całą postać. Nie sposób raczej napchać dość planów żeby to dobrze wyglądało...
R0NIN Napisano 24 Maj 2012 Napisano 24 Maj 2012 W maxie masz hair and fur do tego, W Quest3D też jest jakaś opcja żeby zrobić "futro" (nie pamiętam jaka, ale jest - kiedyś testowałem). Nie wiem w czym będziesz to w grę zmieniał, ale może tam jest jakaś opcja żeby zrobić włosy ? Unity 3D http://forum.unity3d.com/threads/4581-Fur-Shader
Aethersis Napisano 24 Maj 2012 Autor Napisano 24 Maj 2012 Ooo super! :D Czyli da się np na unity. Dokładnie o czymś takim myślałem. Wielkie dzięki :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się