Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, od pewnego czasu tworzę model antropomorficznego lamparta. Chciałbym go zrobić w taki sposób, aby można go było później użyć jako model np do gry. Mam już skończonego sculpta, biorę się za teksturowanie, ale nasuwa mi się taki problem: Jak zrobić, żeby futro wyglądało możliwie jak najbardziej fotorealistycznie, nie ingerując w samą geometrię. Chodzi mi o to żeby uzyskać ten efekt bez pluginów typu hair&fur, bo to zbyt procesożerne, a jednocześnie żeby naprawdę dobrze to wygladało.

Bardzo bym prosił o pomoc.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności