Aethersis Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 Witam, od pewnego czasu tworzę model antropomorficznego lamparta. Chciałbym go zrobić w taki sposób, aby można go było później użyć jako model np do gry. Mam już skończonego sculpta, biorę się za teksturowanie, ale nasuwa mi się taki problem: Jak zrobić, żeby futro wyglądało możliwie jak najbardziej fotorealistycznie, nie ingerując w samą geometrię. Chodzi mi o to żeby uzyskać ten efekt bez pluginów typu hair&fur, bo to zbyt procesożerne, a jednocześnie żeby naprawdę dobrze to wygladało. Bardzo bym prosił o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelkos Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 Jesli chodzi o wlosy to w game arcie zwykle uzywa sie do tego planow z odpowiednia tekstura wlosow i oraz tekstur z alpho dla przezroczystosci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aethersis Posted May 24, 2012 Author Share Posted May 24, 2012 Tylko tutaj nie chodzi o włosy, a o futro pokrywające całą postać. Nie sposób raczej napchać dość planów żeby to dobrze wyglądało... Link to comment Share on other sites More sharing options...
R0NIN Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 W maxie masz hair and fur do tego, W Quest3D też jest jakaś opcja żeby zrobić "futro" (nie pamiętam jaka, ale jest - kiedyś testowałem). Nie wiem w czym będziesz to w grę zmieniał, ale może tam jest jakaś opcja żeby zrobić włosy ? Unity 3D http://forum.unity3d.com/threads/4581-Fur-Shader Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aethersis Posted May 24, 2012 Author Share Posted May 24, 2012 Ooo super! :D Czyli da się np na unity. Dokładnie o czymś takim myślałem. Wielkie dzięki :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now