qcoe Napisano 27 Lipiec 2004 Napisano 27 Lipiec 2004 Oto cudo nad ktorym pracuje juz yyy z miesiac jak nie dluzej ... animka preview -> http://www.mayaclub.pjwstk.edu.pl/qcoe/qcoe_preview.avi maj sajt :) -> http://mpolak.of.pl mail -> [email protected] jak to wyglada oczami fachowców ??? pozdrowionka :) na szybko zrobiony renderek ... do poprawy ofcoz :)
Bhaal Napisano 28 Lipiec 2004 Napisano 28 Lipiec 2004 Bardzo ciekawie się zapowiada. Tylko ta planeta mi coś nie pasuje do tego :) Poza tym na screenie te szafki zmień bo odstają od reszty.
Damian Napisano 28 Lipiec 2004 Napisano 28 Lipiec 2004 szkoda tylko ze nie ma zadnej konsekwencji w ruchach kamery... :( poza tym ze naśladuje akcenty w muzyce to lata bez sensu. sama vizka bardzo fajna, zresztą pomysł na "hardcorową" vizke tez mi sie podoba, :) porob nad ruchem kamery, moze zachowaj kierunek "obrotów" albo chociaz kierunek "od ogołu do szczegolu" bo zdaje sie ze takie bylo zamierzenie, bo najpierw ziemia, a potem ogolne widoczki, szkoda tylko ze raz robisz najazd w nastepnym ujeciu juz odjkazd, pozniej ogoł nastepnie szczegol i znowu ogoł, zero konsekwencji..... dawaj updejty bo cąłość sie bardzo fajnie zapowiada. :)
pawel Napisano 28 Lipiec 2004 Napisano 28 Lipiec 2004 Bardzo fajny pomysl i bardzo fajna realizacja.Alan Silvestri tez jest dobry wybrem. mozna ladnie przeskakiwac na planach. Zgodze sie jednak z Damianem. 2 ujecia sie tam nie kleja. To z lekkim oddaleniem, i to z ta lekka panorama z wejsciem ktore widzmy w nastepnym ujeciu w szerszym palnie (i jak sadze wlecimy przez nie do wnetrza budnyku). Moim zdaniem pierwsze ujecie powinno pokazywac caly budynek (oczywiscie z duzego ramienia.. moze pobaw sie przyspieszaniami :) . Byc ujeciem stanowiacym. (gdzie jestesmy co bedziemy ogladac:) a potem jazda:) bujanie kamery mi sie bardzo podoba, w tak dybamicznym monatrzu fajne moga wyldac przebyski zamiast zwyklych sklejek.. ale sie rozgadalem:) no ale to wszytyko jak to sie mowi.. IMHO? tak czy siak bede sledzil ten watek:) powodznia!
qcoe Napisano 28 Lipiec 2004 Autor Napisano 28 Lipiec 2004 kamery hmmm... moze macie racje .. btw. ciezko to bedzie zrobic bo tam sa dwa budynki :) qknijcie na avika, dodałem dalsze ujęcia. Jestem w trakcie tworzenia towaru na magazynie. oto co mam wam do pokazania niestety musiałem sie ograczniczac z ustawieniami renderingu .. bo bym tego nigdy nie skończył. musze zakupic lepszy sprzet ..znaczy przynajmniej drugiego procka, jesli chce robic animacje wiekszego kalibru, ujecia ze budynkiem liczyło mi 3 dni, 8 ujec po 70 klatek, bedą 2 wersje z podkladem silvestriego .. ktory jest własnie w tym aviku i drugi z filmu kill bill. Mam nadzieje ze wam sie spodoba. P.S bierzcie pod uwage ze to moje pierwsze zmagania z tak duzym projektem, wiec badzcie troszke chociaz tolerancyni :] Oto Avik : http://mpolak.neostrada.pl/max3d/tabemax_nukevd.avi i kilka screenow to mała abstrakcja jaka wyszła mi podczas robienia magazynu :) hehe poniżej to light test .. oczywiscie do poprawy ... wrzucam rendera zebyscie zobaczyli kolejne kroki mojej pracy. A teraz wlasnie rozkładam towar na przęsełka :) p.s. jeszcze jedno :) -> MAYA & MAXDIGITAL 4EVER :)
qcoe Napisano 2 Sierpień 2004 Autor Napisano 2 Sierpień 2004 Oto co wymodlowałem , wózek widłowy do sceny magazynu :) i co jak sie podoba ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się