Skocz do zawartości

Wizualizacja - ciąg dalszy...


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo ciekawie się zapowiada. Tylko ta planeta mi coś nie pasuje do tego :) Poza tym na screenie te szafki zmień bo odstają od reszty.

Napisano

szkoda tylko ze nie ma zadnej konsekwencji w ruchach kamery... :( poza tym ze naśladuje akcenty w muzyce to lata bez sensu. sama vizka bardzo fajna, zresztą pomysł na "hardcorową" vizke tez mi sie podoba, :) porob nad ruchem kamery, moze zachowaj kierunek "obrotów" albo chociaz kierunek "od ogołu do szczegolu" bo zdaje sie ze takie bylo zamierzenie, bo najpierw ziemia, a potem ogolne widoczki, szkoda tylko ze raz robisz najazd w nastepnym ujeciu juz odjkazd, pozniej ogoł nastepnie szczegol i znowu ogoł, zero konsekwencji..... dawaj updejty bo cąłość sie bardzo fajnie zapowiada. :)

Napisano

Bardzo fajny pomysl i bardzo fajna realizacja.Alan Silvestri tez jest dobry wybrem. mozna ladnie przeskakiwac na planach. Zgodze sie jednak z Damianem. 2 ujecia sie tam nie kleja. To z lekkim oddaleniem, i to z ta lekka panorama z wejsciem ktore widzmy w nastepnym ujeciu w szerszym palnie (i jak sadze wlecimy przez nie do wnetrza budnyku). Moim zdaniem pierwsze ujecie powinno pokazywac caly budynek (oczywiscie z duzego ramienia.. moze pobaw sie przyspieszaniami :) . Byc ujeciem stanowiacym. (gdzie jestesmy co bedziemy ogladac:) a potem jazda:) bujanie kamery mi sie bardzo podoba, w tak dybamicznym monatrzu fajne moga wyldac przebyski zamiast zwyklych sklejek.. ale sie rozgadalem:) no ale to wszytyko jak to sie mowi.. IMHO?

tak czy siak bede sledzil ten watek:)

powodznia!

Napisano

kamery hmmm... moze macie racje .. btw. ciezko to bedzie zrobic bo tam sa dwa budynki :) qknijcie na avika, dodałem dalsze ujęcia. Jestem w trakcie tworzenia towaru na magazynie. oto co mam wam do pokazania niestety musiałem sie ograczniczac z ustawieniami renderingu .. bo bym tego nigdy nie skończył. musze zakupic lepszy sprzet ..znaczy przynajmniej drugiego procka, jesli chce robic animacje wiekszego kalibru, ujecia ze budynkiem liczyło mi 3 dni, 8 ujec po 70 klatek, bedą 2 wersje z podkladem silvestriego .. ktory jest własnie w tym aviku i drugi z filmu kill bill. Mam nadzieje ze wam sie spodoba. P.S bierzcie pod uwage ze to moje pierwsze zmagania z tak duzym projektem, wiec badzcie troszke chociaz tolerancyni :]

 

Oto Avik : http://mpolak.neostrada.pl/max3d/tabemax_nukevd.avi

 

i kilka screenow

 

tabemax_scene_6_shoot_1.jpg

to mała abstrakcja jaka wyszła mi podczas robienia magazynu :) heheqcoe_store-house_0704.jpg

poniżej to light test .. oczywiscie do poprawy ... wrzucam rendera zebyscie zobaczyli kolejne kroki mojej pracy.qcoe_store-house_light_test.jpg

 

qcoe_store-house_goods_arra.jpg

 

 

 

A teraz wlasnie rozkładam towar na przęsełka :)

 

p.s. jeszcze jedno :) -> MAYA & MAXDIGITAL 4EVER :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności