Napisano 28 Maj 201212 l Siema, zaczołem robić głośnik, i po mesh pojawia się takie coś na środku : http://img690.imageshack.us/img690/3136/pomesh.png Przed wyglądało to tak : http://img94.imageshack.us/img94/1629/przedmesh.png Robiłem to z bevel. Proszę o pomoc.
Napisano 28 Maj 201212 l cześć, powodem jest brak dodatkowych loopów przy krawędziach. tu masz świetny turorial, polecam też pozostałe spod tego adresu http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/polygon_modeling_5_techniques_1/
Napisano 29 Maj 201212 l Autor Mam jeszcze jeden problem, żeby nie zaczynać nowego tematu napisze tutaj. Ani w vievports ani w renderze nie widzę przednich poligonów tylko tylne. Borykam się z tym problemem już dosyć długo. http://img339.imageshack.us/img339/2290/19076095.png http://img690.imageshack.us/img690/7530/52200452.png
Napisano 29 Maj 201212 l Poligon ma dwie strony, jedna jest widoczna a druga nie. Można ustawić aby obie były widoczne a nawet renderowane ale nie jest to efektywne. Lepiej zrobić dwie ścianki gdzie do środka będą te niewidoczne strony poligonów. W maxie masz modifikator shell, który dodaje grubość obiektom. Wyobraź sobie, że w naturze nie ma idealnie płaskich obiektów, zawsze jest jakaś grubość. Pojedyncza płaszczyzna poligonów nie ma grubości.
Napisano 29 Maj 201212 l Autor Claude, dzięki za radę, słowiak, dzięki działa tylko musiałem wyłączyć tą opcję.