Shiva Napisano 30 Maj 2012 Napisano 30 Maj 2012 Cześć wszystkim ! Pracuje nad projektem ktury wymaga prekalkulacji (animation prepass > rendering) i to wszystko wykonuje na kilku komputerach w disturbed rendering. Na początek obliczam irradiance + LC = (animation prepass) sieciowo w (DR)i tu wszystko poprawnie się przelicza i zapisuje do .vrmap. Schody zaczynają się w momencie gdy przychodzi do przeliczania Irr + .vrmap bez LC - (aniamtion rendering) w (DR) ponieważ komputery (slave'y) jak by nie widziały .vrmap'y... http://img256.imageshack.us/img256/1719/animationprepass.jpg Czy to możliwe, że vray nie jest zdolny by przeliczać Irr i .vrmap'y w disturbed rendering ? Z góry dziękuję za pomoc... Max Design 2012, VRay 2.0
Nameless02 Napisano 31 Maj 2012 Napisano 31 Maj 2012 IR map liczy się w distributed rendering. Może slave`y nie mają udostępnionych plików vrmap?
Shiva Napisano 31 Maj 2012 Autor Napisano 31 Maj 2012 Tak przelicza się ale w pierwszym pasie (animation prepass) a jak dochodzi do przeliczania (animation rendering) to slave'y ładują vrmape i nagle pokazują komunikat not responding... http://img256.imageshack.us/img256/1...ionprepass.jpg wiesz może o co w tym biega ? Katalog z vrmap jest udostępniony może trzeba w inny sposób wskazać ścieżki ?
t0m3k Napisano 31 Maj 2012 Napisano 31 Maj 2012 nie wiem gdzie masz zapisane plik .vrmap ale musisz podac do niego sciezke sieciowa. zakladam ze komputer na ktorym jest .vrmap to PC1 w chwili obecnej masz C:\USER\test.vrmap vray szuka mapy w folderze na dysku C: komputera na ktorym proboje renderowac a powinno byc \\PC1\USER\test.vrmap vray laduje mape z komputera na ktorym jest zapisana. zanim zaczniesz renderowac wskaz sciezke sieciowa do zapisu i odczytu .vrmap
Shiva Napisano 1 Czerwiec 2012 Autor Napisano 1 Czerwiec 2012 To może dziwnie zabrzmieć ale nie bardzo wiem gdzie tą ścierzkę podać bo w asset tracking nie mam .vrmap czy możesz mi podpowiedzieć gdzie dokładnie ją wpisać, będę wdzięczny za pomoc.
t0m3k Napisano 1 Czerwiec 2012 Napisano 1 Czerwiec 2012 (edytowane) tam gdzie podajesz sciezke to zapisania i ladowania mapy. teraz masz On render end > Auto save: C:\USER\test.vrmap a powinno byc \\PC1\USER\test.vrmap oczywiscie folder USER musisz najpierw udostepnic (z prawami odczytu/zapisu) a pozniej do niego nawigowac poprzez siec lokalna czyli kiedy klikasz "Browse" zamiast wybierac C:.... wybierasz Siec > "twoj komputer" \ "udostepniony folder" \ pozniej kiedy robisz Animation (rendering) robisz dokladnie tak samo i podajesz sciezke sieciowa. wyobraz to sobie to tak ze masz plik .jpg na dysku C: np. C:\test.jpg, jesli zrobisz do niego skrot na pulpicie i go klikniesz to otworzy sie twoj plik .jpg ale jesli ten skrot skopiujesz na inny komputer i sprobojesz go uruchomic to pojawi sie blad informujacy, ze nie mozna znalezc pliku bo skrot odwoluje sie do lokalnego dysku C: komputera na ktorym zostal uruchomiony a tam nie ma pliku test.jpg. Jesli uzyjesz sciezki sieciowej (np. \\PC1\C\test.jpg) to ten sam skrot zadziala na kazdym z komputerow w sieci lokalnej (oczywiscie jesli maja prawa do pliku). Edytowane 1 Czerwiec 2012 przez t0m3k
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się