Jump to content
Sign in to follow this  
bagno

Project Reality - Polish Forces

Recommended Posts

Witam, zaczną może od wytłumaczenia co to jest Project Reality.

 

Project Reality – modyfikacja gry komputerowej Battlefield 2, stworzona przez Black Sand Studios, której głównym celem jest zwiększenie realizmu gry oraz położenie nacisku na współpracę i grę zespołową. Project Reality przeznaczony jest głównie do gry wieloosobowej.

 

Project Reality to gra wojenna, której akcja rozgrywa się w czasach współczesnych. Gracz, jako żołnierz jednej z dwunastu stron: Armii Stanów Zjednoczonych, Korpusu Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych, Brytyjskich Sił Zbrojnych, Kanadyjskich Sił Zbrojnych, Bundeswehry, Sił Obronnych Izraela, Chińskiej Armii Ludowo-Wyzwoleńczej, fikcyjnej Koalicji Środkowowschodniej (MEC), Hamasu, talibów, irackich powstańców, Rosyjskich Sił Zbrojnych lub partyzanckiej milicji, może walczyć na ponad dwudziestu mapach, zlokalizowanych na Bliskim i Dalekim Wschodzie oraz w rejonie Kaukazu. W opracowaniu są również: Australijskie Siły Samoobrony, Armia Francuska, Wojsko Polskie, Norweskie Siły Zbrojne, Holenderskie Siły Zbrojne, Blackwater Worldwide oraz afrykańscy partyzanci. Do frakcji tworzone są odpowiednio nowe mapy.

 

Podstawowym elementem gry jest piechota, jednak w grze dostępne są liczne pojazdy, m.in. transportery opancerzone, czołgi, śmigłowce czy samoloty.

 

 

Piszę tutaj szukając zainteresowanych i chętnych ludzi do pomocy w wprowadzeniu do modyfikacji Polskich Sił Zbrojnych. Obecnie team liczy parę osób ale chętnie szukamy nowych ludzi którzy są w stanie nam pomóc.

Najbardziej potrzebni są ludzie którzy znają się na teksturowaniu ale modelarze też są bardzo mile widziani ;)

Praca polega na tworzeniu charakterystycznych pojazdów i uzbrojenia dla Wojska Polskiego jak i elementów kultury wschodnio-europejskiej które będą użyte na mapach z udziałem wojsk polskich.

 

Prace którą tu wykonujemy robimy za darmo więc niestety nie możemy wam oferować za to wynagrodzenia jednak oferujemy wszelką pomoc merytoryczną i przyjemną atmosferę podczas trwania projektu :)

 

oczywiscie wszystkie wykonane prace możecie umieścić w swoim portfolio.

 

 

przydatne linki:

 

Mój Mail [email protected] bądź [email protected]

 

oficjalna strona mod-u i podforum polskie. http://www.realitymo...8-polish-forces

strona battlefield.pl gdzie na początku było polskie forum http://forum.battlef...wforum.php?f=70

obecne polskie forum zrzeszające twórców http://techgaming.zx...pic.php?p=82#82

Share this post


Link to post
Share on other sites

ho ho, to jeszcze się ciągnie? kiedyś jakąś texturkę do tego machnąłem, jakoś znajomy mi model podesłał czy coś... nie pamiętam juz ale to było chyba z 6 lat temu

macie jakieś screeny aby zobaczyć co udało się uzyskać przez te lata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pallad1.png

 

[video=youtube;ZC-w1tqkyqg]

 

1.png

 

screen623.jpg

 

Był długi przestój to prawda ale znów bierzemy się do roboty ^^ Jesteś chętny wspomóc?

Edited by bagno
bład

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie, ja już w projekty nie komercyjne się nie bawię. ale życzę powodzenia

zastanawia mnie czy jest sens modowac BF2? do trójki chyba tez są udostępnione narzędzia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze to nie wiem, generalnie PR cieszy się dość dużą popularnością na bf2 wiec nie słyszałem o próbie modowania Bf3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parę filmów, żeby pokazać ludziom czym jest PR:

 

Malutki ambush

 

Kompilacja doooobrych akcji:)

 

Ze starej wersji, ale i tak coś pięknego.

 

A teraz mały update(nie wszystko bo tego jest tak dużo, że ciężko ogarnąć):

 

-Alex Bor(WIP)

jedna z referek:

1278001994.jpg

model

alex.png

podgląd 3d

http://p3d.in/QxAaH/wireonsmooth

 

-AMZ Dzik(WIP)

http://p3d.in/j4BAk

 

-Leopard 2a4

Leo2A4_8.png

Leo2A4_6.png

Leo2A4_7.png

 

Mi-17

http://p3d.in/FwmhP

 

Rosomaki(WIP)

zielony

http://p3d.in/GU1RA

pustynny

http://p3d.in/BmXSR

 

następny update wkrótce....

Edited by Antol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Nowe wnętrze Dzika wykonane w przez flamastra (jak i model):

 

srodek_15.jpg

 

srodek_16.jpg

 

srodek_17.jpg

 

srodek_18.jpg

 

Granatnik jednostrzałowy GPBO-40 by ddeo (nasz lider):

 

podgląd 3d: http://p3d.in/f8ign

 

gpbo40.png

 

gpbo40wireframexray.png

referka

 

7d88c4f0a6db49f4def20e71a801536b.jpeg

 

 

W dalszym ciągu jednak potrzebujemy nowych ludzi do pracy nad tym projektem. Szczególnie są nam potrzebni graficy 3d i 2d (z wiedzą na temat UV map itd itd. :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites
nie, ja już w projekty nie komercyjne się nie bawię. ale życzę powodzenia

zastanawia mnie czy jest sens modowac BF2? do trójki chyba tez są udostępnione narzędzia?

 

Szczerze mówiąc, to do BF3 nie ma i nie wiadomo kiedy miały by być narzędzia modderskie.

Poza tym Project Reality do gry BF2 mimo upływu lat jest jest nadal niesamowicie grywalny. Myślę, że największym "+" jest wymagane przez wszystkie serwery Mumble'a w wersji do PR'a. Każdy tego używa (powszechnie na randomowych serwerach, gdzie w innych produkcjach tego nie uświadczysz), dzięki czemu rozgrywka jest o wiele bardziej wymagająca, a przez co również daje więcej fan'u:)

 

szczerze mówiąc, nie chciałbym by PR wyszedł na BF3. Wolałbym na silniku CE3 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podbijam temat. Potrzebujemy grafików 2D ze znajomością tworzenia UV (ogólnie teksturowanie). Jeśli chodzi o modele, to jeszcze do zrobienia jest SPIKE i Star 1466, ale tym już się będą zajmować nasi spece od 3D. Teraz tylko czekamy na oteksturowanie zrobionych wcześniej modeli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mały update

 

PT-91 Twardy

http://p3d.in/uYNzX/wireonsmooth

 

Malutkie sprostowanie: Pt-91 Twardy otrzymaliśmy od starej ekipy robiącej moda. Okazało się, że trzeba by było go przerabiać w 90% - jest tak źle wykonany. Nowe informacje co do niego wkrótce...

Edited by Antol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie prace spowolniły ze względu na sesję egzaminacyjną. Także nie martwcie się, projekt żyje i ruszy znowu z kopyta:)

Dla pocieszenia

 

-UKM-2000P z szyną Picatinny (WIP).

 

https://www.dropbox.com/s/pgzenzsi7uvmh4a/UKM-2000%201.png

 

https://www.dropbox.com/s/cjanw7imgt8ncc5/UKM-2000%202.png

 

https://www.dropbox.com/s/8cbxthabgfqvor1/UKM-2000%203.png

 

+podgląd w p3d: http://p3d.in/lPHkJ/wireonsmooth+spin

 

 

-wz. 98 Gerlach (UV)

 

http://p3d.in/pVxTh/wireonsmooth+spin

 

-Leupold Mark 4 LR (do Alex'a 338) (UV)

 

http://p3d.in/qxDJm/wireonsmooth+spin

 

Powodzenia w sesji!

 

Edit. Edit. Aha i nadal poszukujemy ludzi od tekstur, żeby zajęli się modelami takimi jak powyżej i innymi w zanadrzu. Także pisać, mejlować i wysyłać gołębie pocztowe z chęcią pomocy:)

Edited by Antol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie ze sie rozwija. Wrzucajcie tutaj jakies linki. Moge wam pare propsów oddac jak chcecie, ale to szału nie ma, bo to starocie jakies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cieszę się, że jest tu jakieś zainteresowanie tym projektem:)

 

Jest masa rzeczy, które można byłoby już teraz wrzucić na fejsa albo tutaj, ale wymagają one nadal drobnych poprawek. Niektóre są też w 100% skończone, ale są to, np. jakieś dodatki do broni typu granatniki lub celowniki, ale wolimy je pokazać już na renderach, na docelowych broniach.

Od kilku dni jest naprawdę niezłe bum jeśli chodzi o projekt. Weszliśmy we współpracę z ekipą Polaków (Wyspa, Vilas, itd) tworzących "naszych" do ArmA III i dla obu stron idzie teraz o wiele sprawniej w developingu.

Gdybyś chciał nas wesprzeć w jakikolwiek sposób to niezwłocznie skontaktuj się z:

-ddeo: [email protected] (lider Polish Forces do Project Reality:Battlefield 2)

lub

-wyspa: [email protected] (prawdopodobnie lider projektu Polish Forces do ArmA III)

 

Pozdrawiam

Antol

 

Edit. Oczywiście nadal jest nabór na ludzi zajmujących się gameart'em. Najbardziej zależy nam teraz na wymodelowaniu Star'a 266. Animacje sprzętu również by się przydały:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żyjemy :) Jeden z developerów pracuje nad wyrzutnią przeciwpancerną Spike LR, która zostanie użyta również przez inne frakcje.

Fotki wrzucę jak będzie gotowy na feedback.

 

12 sierpnia skorzystamy z zaproszenia przez 17 Wielkopolską Brygadę Zmechanizowaną w Międzyrzeczu. Będziemy mieli tam dostęp do KTO Rosomak, Moździerza LM-60D, Stara 266, Honkera, Beryla, PKM'a. Zdjęcia tego sprzętu zostaną użyte jako materiały referencyjne do projektu.

 

Niedługo update naszych prac.

 

Wciąż potrzebujemy ludzi do pomocy przy projekcie. Jest kilka niezaczętych modeli jak W-3 Sokół, W-3 Głuszec i Star 266. Są wakacje więc mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto wziąłby jeden z modeli pod swoje skrzydła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mały update:

 

Ddeo, jeden z naszych grafików kończy powoli prace nad wyrzutnią przeciwpancerną SPIKE MR/LR:

 

 

Render:

 

KgBkT50.png

 

Podgląd 3D:

 

spike (View in 3D)

xQwmy

Edited by Antol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja Polish Forces

 

Jak nigdy wcześniej potrzebujemy pomocy grafików do modeli 3D tj. Star 944, Star 1466, moduł dowodzenia MMSD oraz retekstury. Praktycznie tylko to zostało z grubsza do wypuszczenia Naszych. Byłaby to 1 gra PvP, w której moglibyśmy grać jako Wojsko Polskie.

Edited by Antol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba tak:p

Co nie zmienia faktu, że przydałby się ktoś do pomalowania Star'ów :/ Tak piękne modele a stoją i się kurzą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy