Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Tak jak w temacie, mam problem odnośnie ruchu kamery.

Kamera jest animowana ręcznie (nie idzie po ścieżce) i chciałbym odwrócić jej ruch, tak by szła od końca a nie od początku.

Oczywiscie najlepiej zrobić to od początku, ale niestety problem polega na tym że musze coś dorenderować do sceny i musi iść od tyłu żeby dobrze wyglądało. Ktoś zna jakiś sposób na to? Jeśli tak to bardzo dziękuje za odpowiedź.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Proste ;) Zanzaczasz wszystkie kanały mnożysz je * -1 wtedy masz wszystkie wartości dodane i ręcznie przesuwasz albo piszesz prostą funkcje która dodaje do każdej klatki długość timelin'a + 1

 

Ew. możesz i przesłać scene(sama zaanimowana kamera w .fbx, a ja Ci to zrobię ;) )

Edytowane przez legomir
Napisano

Zamiast kombinowac jak legomir radzi otwierasz dope sheet. Nastepnie na liscie konrolerow z lewej strony wybierasz swoja kamere, pozniej z paska narzedzi w dope sheet wybierasz Selec time (ikonka zegarka z kursorem, nastepnie przeciagasz w dope sheet zakres czasu ktory chcesz odwrocic, jak juz zaznaczysz wciskasz narzedzie reserve time (ikonka zegarka ze strzalka w lewa strone) i gotowe... job done ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności