Jump to content

Deep Paint 3d I


imprecis
 Share

Recommended Posts

No ja go używam. Jest super! a za pomocą dodatkowej wtyczki mozesz bezpośrednio połączyć maxa z Deep Paint\'em co ułatwia bardzo prace. Nie wyobrażam sobie teksturowania obektów bez tego programu!!

Link to comment
Share on other sites

A nie sprobowalbys najpierw zanim zalatwisz sobie 100 programow i pluginow wycisnac z 3ds co sie da(bo tam tez jest duzo funkcji o ktorych istnieniu nie bedziesz wiedzial)

ja tez kiedys myslalem\" aaa tego to nie zrobie bo to taki a taki plugin;tego tez bo to samo itp.

pozdrawiam tomek:)

Link to comment
Share on other sites

Ja owazam ze to swietne narzedzie (to nie plugin to osobny program ktory komunikuje sie z maxem za pomoca wtyczki :P jak joz cos)

 

tworze w nim 1 faze textor(bo dziki emu iz jest to malowane w 3D widze co gdzie jak i kiedy :D

a reszta to joz photoshop

 

moja rada zamiast wysylac plik z maxa do deep painta (przy wlaczonym maxe ram jest pozarty i komp wolniej chodzi :) radze skonczyc model zamapowac go wyexportowac do 3ds pozniej w deeppaint wczytac i zapisac w jego wlasnym formacie a maxa zamknac zeby nie zwalnial pracy :)

Link to comment
Share on other sites

help!

Panowie mam deep paint\'a 3D v2 tylko jest problem... tam jest plugin do max\'a 4.0 i nie moge wyexportować modelu... mozecie mi poradzić?! Co wogóle za wtyczka o którą wam chodziło?!

dzięki za pomoc

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Hi

 

Zapewne masz wersje \"demo\" softu :D

 

Ja tez mialem problemy z bezposrednim przeskakiwanie wprost z tego softu do maxa

 

robilem to troche innaczej tak jak opisalem wyzej,ale napisze jeszce raz:

 

1.Musisz wymodelowac swoj obiekt i ladnie go zamapowac , tak by nie wymagal joz zadnych poprawek.

 

2.eksportujesz swoj model wraz z zachowaniem wspolrzednych mapowania

(jesli bedziesz chcial miec podglad w maxe to zostawiasz go otwartego)

 

3.Uruchamiasz deep paint\'a importujesz wczesniej wyeksportowany pliczek jakis_tam.3ds

Zapisujesz wszystko w jakims katalogu(Deep paint zapisze wtedy model w swoim formacie dzieki czemu szybciej bedziesz mogl to pozniej wczytac)

Malujesz sobie na obiekcie ,poczym zapisujesz znowu.

Teraz gdy chcesz zobaczyc jak to wyglada w maxe , przechodzisz do maxa w materiale przypisanym do obiektu w kanale difuze wzucasz jpg(lub inny format zalezy jak wybrales w deep paint) ktory jest w tym samym katalogu gdzie zapisales pracke pod Deep Paint\'em

 

4.Gdy zmienisz znowu cos w Deep\'e zapisujesz , znow przechodzisz do maxa i dajesz reload w odpowiednim miejscu :)

 

Troche to upierdliwa metoda ale dziala, zreszta jesli max niechce ci sie komunikowac z Deep\'em to jest to jedyna sensowan metoda

 

Jak bys mnie niezrozumial(moge pisac brednie bo mam wysoka goraczke :D ) to daj znac

Link to comment
Share on other sites

Miałem przez chwilę zainstalowanego DP v.2 pod Maxem 5.

 

Wszystko działa OK, tylko trzeba ręcznie skopiować plugin z któregoś folderu DP (nie pamiętam już niestety) do maxowego folderu pluginów i expoort-import hula jak się patrzy.

 

Osobiście jednak (przynajmniej na razie) zostaję przy duecie UVW Unwrap + Texporter (okazało się, że da się tego nauczyć :)

Link to comment
Share on other sites

pamiętajcie, że Deep Painter za was nie zamapuje objektu. Dlatego barzdiej polecam Photoshopa lub Paintera bo jak sobie już rozłożycie obiekty na siatke to Deep Paint staje się zbędny....

 

mORPH - wtyczka jest w pełnej wersji w wersją demo nie działa - pełną wersję można kupić na stronie producenta

 

pozdarwiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy