imprecis Napisano 2 Marzec 2003 Share Napisano 2 Marzec 2003 Chcialbym sie dowiedziec czy ten plugin jest przydatny ?? Ile z was go uzywa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yano Napisano 7 Marzec 2003 Share Napisano 7 Marzec 2003 No ja go używam. Jest super! a za pomocą dodatkowej wtyczki mozesz bezpośrednio połączyć maxa z Deep Paint\'em co ułatwia bardzo prace. Nie wyobrażam sobie teksturowania obektów bez tego programu!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kosiorek Napisano 7 Marzec 2003 Share Napisano 7 Marzec 2003 A nie sprobowalbys najpierw zanim zalatwisz sobie 100 programow i pluginow wycisnac z 3ds co sie da(bo tam tez jest duzo funkcji o ktorych istnieniu nie bedziesz wiedzial) ja tez kiedys myslalem\" aaa tego to nie zrobie bo to taki a taki plugin;tego tez bo to samo itp. pozdrawiam tomek:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imprecis Napisano 7 Marzec 2003 Autor Share Napisano 7 Marzec 2003 Jak sie nazywa ta wtyczka, gdzie ja moge znalesc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imprecis Napisano 7 Marzec 2003 Autor Share Napisano 7 Marzec 2003 zgadzam sie z Tomkiem, od kad mam np Tree Factory wogole juz nie modleuje drzew, Head Designer mi robi glowki itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartonfink Napisano 8 Marzec 2003 Share Napisano 8 Marzec 2003 Ja owazam ze to swietne narzedzie (to nie plugin to osobny program ktory komunikuje sie z maxem za pomoca wtyczki :P jak joz cos) tworze w nim 1 faze textor(bo dziki emu iz jest to malowane w 3D widze co gdzie jak i kiedy :D a reszta to joz photoshop moja rada zamiast wysylac plik z maxa do deep painta (przy wlaczonym maxe ram jest pozarty i komp wolniej chodzi :) radze skonczyc model zamapowac go wyexportowac do 3ds pozniej w deeppaint wczytac i zapisac w jego wlasnym formacie a maxa zamknac zeby nie zwalnial pracy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
comix Napisano 10 Kwiecień 2003 Share Napisano 10 Kwiecień 2003 help! Panowie mam deep paint\'a 3D v2 tylko jest problem... tam jest plugin do max\'a 4.0 i nie moge wyexportować modelu... mozecie mi poradzić?! Co wogóle za wtyczka o którą wam chodziło?! dzięki za pomoc pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartonfink Napisano 10 Kwiecień 2003 Share Napisano 10 Kwiecień 2003 Hi Zapewne masz wersje \"demo\" softu :D Ja tez mialem problemy z bezposrednim przeskakiwanie wprost z tego softu do maxa robilem to troche innaczej tak jak opisalem wyzej,ale napisze jeszce raz: 1.Musisz wymodelowac swoj obiekt i ladnie go zamapowac , tak by nie wymagal joz zadnych poprawek. 2.eksportujesz swoj model wraz z zachowaniem wspolrzednych mapowania (jesli bedziesz chcial miec podglad w maxe to zostawiasz go otwartego) 3.Uruchamiasz deep paint\'a importujesz wczesniej wyeksportowany pliczek jakis_tam.3ds Zapisujesz wszystko w jakims katalogu(Deep paint zapisze wtedy model w swoim formacie dzieki czemu szybciej bedziesz mogl to pozniej wczytac) Malujesz sobie na obiekcie ,poczym zapisujesz znowu. Teraz gdy chcesz zobaczyc jak to wyglada w maxe , przechodzisz do maxa w materiale przypisanym do obiektu w kanale difuze wzucasz jpg(lub inny format zalezy jak wybrales w deep paint) ktory jest w tym samym katalogu gdzie zapisales pracke pod Deep Paint\'em 4.Gdy zmienisz znowu cos w Deep\'e zapisujesz , znow przechodzisz do maxa i dajesz reload w odpowiednim miejscu :) Troche to upierdliwa metoda ale dziala, zreszta jesli max niechce ci sie komunikowac z Deep\'em to jest to jedyna sensowan metoda Jak bys mnie niezrozumial(moge pisac brednie bo mam wysoka goraczke :D ) to daj znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glaeken Napisano 11 Kwiecień 2003 Share Napisano 11 Kwiecień 2003 Miałem przez chwilę zainstalowanego DP v.2 pod Maxem 5. Wszystko działa OK, tylko trzeba ręcznie skopiować plugin z któregoś folderu DP (nie pamiętam już niestety) do maxowego folderu pluginów i expoort-import hula jak się patrzy. Osobiście jednak (przynajmniej na razie) zostaję przy duecie UVW Unwrap + Texporter (okazało się, że da się tego nauczyć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
comix Napisano 11 Kwiecień 2003 Share Napisano 11 Kwiecień 2003 yo! a mółby mi ktos powiedziec dokładniej co mam skopiować by mi ładnie iport i export chodziło?! Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc thx pozdroo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glaeken Napisano 15 Kwiecień 2003 Share Napisano 15 Kwiecień 2003 Spoko. Dzisiaj powinienem mieć chwilkę wolnego czasu, to go jeszcze raz zainstaluję i jutro po południu dam info co skopiować i skąd - dokąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mORPH Napisano 10 Czerwiec 2003 Share Napisano 10 Czerwiec 2003 Czy ma ktoś może pełną wersję pluga łącząca Deep Painta i Maxa?? Jak tak to prosze wyślij mi ktoś na e-mail! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mORPH Napisano 10 Czerwiec 2003 Share Napisano 10 Czerwiec 2003 Ludzie zlituj się ktoś i podeślij to małe caceczko.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Laser Napisano 18 Lipiec 2003 Share Napisano 18 Lipiec 2003 Też tęskniłem do deep painta ale odkąd odkryłem texportera jest to zbędne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boowa Napisano 29 Sierpień 2003 Share Napisano 29 Sierpień 2003 pamiętajcie, że Deep Painter za was nie zamapuje objektu. Dlatego barzdiej polecam Photoshopa lub Paintera bo jak sobie już rozłożycie obiekty na siatke to Deep Paint staje się zbędny.... mORPH - wtyczka jest w pełnej wersji w wersją demo nie działa - pełną wersję można kupić na stronie producenta pozdarwiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się