Napisano 2 Marzec 200322 l Chcialbym sie dowiedziec czy ten plugin jest przydatny ?? Ile z was go uzywa??
Napisano 7 Marzec 200322 l No ja go używam. Jest super! a za pomocą dodatkowej wtyczki mozesz bezpośrednio połączyć maxa z Deep Paint\'em co ułatwia bardzo prace. Nie wyobrażam sobie teksturowania obektów bez tego programu!!
Napisano 7 Marzec 200322 l A nie sprobowalbys najpierw zanim zalatwisz sobie 100 programow i pluginow wycisnac z 3ds co sie da(bo tam tez jest duzo funkcji o ktorych istnieniu nie bedziesz wiedzial) ja tez kiedys myslalem\" aaa tego to nie zrobie bo to taki a taki plugin;tego tez bo to samo itp. pozdrawiam tomek:)
Napisano 7 Marzec 200322 l Autor zgadzam sie z Tomkiem, od kad mam np Tree Factory wogole juz nie modleuje drzew, Head Designer mi robi glowki itp
Napisano 8 Marzec 200322 l Ja owazam ze to swietne narzedzie (to nie plugin to osobny program ktory komunikuje sie z maxem za pomoca wtyczki :P jak joz cos) tworze w nim 1 faze textor(bo dziki emu iz jest to malowane w 3D widze co gdzie jak i kiedy :D a reszta to joz photoshop moja rada zamiast wysylac plik z maxa do deep painta (przy wlaczonym maxe ram jest pozarty i komp wolniej chodzi :) radze skonczyc model zamapowac go wyexportowac do 3ds pozniej w deeppaint wczytac i zapisac w jego wlasnym formacie a maxa zamknac zeby nie zwalnial pracy :)
Napisano 10 Kwiecień 200321 l help! Panowie mam deep paint\'a 3D v2 tylko jest problem... tam jest plugin do max\'a 4.0 i nie moge wyexportować modelu... mozecie mi poradzić?! Co wogóle za wtyczka o którą wam chodziło?! dzięki za pomoc pozdro
Napisano 10 Kwiecień 200321 l Hi Zapewne masz wersje \"demo\" softu :D Ja tez mialem problemy z bezposrednim przeskakiwanie wprost z tego softu do maxa robilem to troche innaczej tak jak opisalem wyzej,ale napisze jeszce raz: 1.Musisz wymodelowac swoj obiekt i ladnie go zamapowac , tak by nie wymagal joz zadnych poprawek. 2.eksportujesz swoj model wraz z zachowaniem wspolrzednych mapowania (jesli bedziesz chcial miec podglad w maxe to zostawiasz go otwartego) 3.Uruchamiasz deep paint\'a importujesz wczesniej wyeksportowany pliczek jakis_tam.3ds Zapisujesz wszystko w jakims katalogu(Deep paint zapisze wtedy model w swoim formacie dzieki czemu szybciej bedziesz mogl to pozniej wczytac) Malujesz sobie na obiekcie ,poczym zapisujesz znowu. Teraz gdy chcesz zobaczyc jak to wyglada w maxe , przechodzisz do maxa w materiale przypisanym do obiektu w kanale difuze wzucasz jpg(lub inny format zalezy jak wybrales w deep paint) ktory jest w tym samym katalogu gdzie zapisales pracke pod Deep Paint\'em 4.Gdy zmienisz znowu cos w Deep\'e zapisujesz , znow przechodzisz do maxa i dajesz reload w odpowiednim miejscu :) Troche to upierdliwa metoda ale dziala, zreszta jesli max niechce ci sie komunikowac z Deep\'em to jest to jedyna sensowan metoda Jak bys mnie niezrozumial(moge pisac brednie bo mam wysoka goraczke :D ) to daj znac
Napisano 11 Kwiecień 200321 l Miałem przez chwilę zainstalowanego DP v.2 pod Maxem 5. Wszystko działa OK, tylko trzeba ręcznie skopiować plugin z któregoś folderu DP (nie pamiętam już niestety) do maxowego folderu pluginów i expoort-import hula jak się patrzy. Osobiście jednak (przynajmniej na razie) zostaję przy duecie UVW Unwrap + Texporter (okazało się, że da się tego nauczyć :)
Napisano 11 Kwiecień 200321 l yo! a mółby mi ktos powiedziec dokładniej co mam skopiować by mi ładnie iport i export chodziło?! Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc thx pozdroo
Napisano 15 Kwiecień 200321 l Spoko. Dzisiaj powinienem mieć chwilkę wolnego czasu, to go jeszcze raz zainstaluję i jutro po południu dam info co skopiować i skąd - dokąd
Napisano 10 Czerwiec 200321 l Czy ma ktoś może pełną wersję pluga łącząca Deep Painta i Maxa?? Jak tak to prosze wyślij mi ktoś na e-mail!
Napisano 18 Lipiec 200321 l Też tęskniłem do deep painta ale odkąd odkryłem texportera jest to zbędne.
Napisano 29 Sierpień 200321 l pamiętajcie, że Deep Painter za was nie zamapuje objektu. Dlatego barzdiej polecam Photoshopa lub Paintera bo jak sobie już rozłożycie obiekty na siatke to Deep Paint staje się zbędny.... mORPH - wtyczka jest w pełnej wersji w wersją demo nie działa - pełną wersję można kupić na stronie producenta pozdarwiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto