gregory Napisano 22 Czerwiec 2012 Share Napisano 22 Czerwiec 2012 (edytowane) Witam. Przedstawiam kolejne renderki które powstały w wyniku oczyszczania dysku i dokańczaniu nieskończonych modeli:) tym razem wnętrze kaplicy "Votum Aleksa". Model powstał dość dawno temu i po kilku przymiarkach do jego skończenia przepadł gdzieś na dysku, aż do teraz:D Mam nadzieję że się spodoba. soft - max, vray, ps :D Pozdrawiam i zapraszam do komentowania:P Edytowane 22 Czerwiec 2012 przez gregory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiecho Napisano 22 Czerwiec 2012 Share Napisano 22 Czerwiec 2012 Kawał dobrej roboty rendery bardzo ładne gratulacje. Praca przyjemna dla oka!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 22 Czerwiec 2012 Share Napisano 22 Czerwiec 2012 Dołączam się do gratulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 22 Czerwiec 2012 Share Napisano 22 Czerwiec 2012 Wypas tylko takie drewno oświetlać ledami?:P na jaki kolor to świeci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 22 Czerwiec 2012 Share Napisano 22 Czerwiec 2012 LEDy mogą mieć bardzo różną temperaturę barwną, więc Możliwości jest wiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fargate Napisano 23 Czerwiec 2012 Share Napisano 23 Czerwiec 2012 Ładnie ale przydało by się poprawić tex drewna, jest go tam dużo (siłą rzeczy) a za bardzo te sęki widać (za często się powtarzają) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregory Napisano 23 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2012 Hejka, dzięki za za komentarze i pozytywny odbiór :D:D:D po nich już nabrałem ochoty na kolejną prace:D FF: obecnie dioda LED może świecić całą gamą barwną wiec kolor oświetlenia można dobierać swobodnie:) Fargate: naturalną cechą drewna jest występowanie sęków, szczególnie jeśli chodzi o drewno sosnowe jak w moim przypadku, i napewno trudno Ci będzie znaleźć 2 takie same sęki czy 2 takie same deski, każda belka był teksturowana osobno tak by zminimalizować powtarzalność teksturki:) Pozdrawiam:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fargate Napisano 24 Czerwiec 2012 Share Napisano 24 Czerwiec 2012 (edytowane) To zwracam honor :) Jednak odniosłem takie wrażenie (powtarzalności) właśnie przez te sęki :) Jest ich za dużo jak dla mnie (sugeruje niskiej jakości drewno co średnio mi pasuje w kaplicy) nie twierdze ze ich tam nie powinno być ale gdyby było o 1 czy 2 mniej na teksturce imho było by lepiej. Mógł byś też poprawić mapki spec i bump. Tylko nie myśl że się czepiam :) Scenka jest bardzo fajna tylko szukam co można by jeszcze poprawić :) Edytowane 24 Czerwiec 2012 przez Fargate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 24 Czerwiec 2012 Share Napisano 24 Czerwiec 2012 Sosna ma to do siebie, że dużo sęków właśnie jest :) Najbardziej podoba mi się pierwsze ujęcie. Kolorystyka fajna , fajne światełko, wszystko pozytywnie. Brakuje może trochę jakiegoś detalu , bo tak trochę pusto tam, ale pewnie taki projekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregory Napisano 24 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 24 Czerwiec 2012 Fargate: z pewnością można by było jeszcze wiele poprawić, ale ta scena dała mi trochę w kość (szczególnie oświetlenie, bo może tego nie widać ale ta kaplica to "tunel" z jednym oknem) jestem zadowolony z efektu i raczej już nie wrócę do tego modelu:) NV: Tak jak mówisz, projekt wyjątkowo surowy ale chyba to dodaje mu uroku i w pewnym sensie tajemniczości:P Pozdrawiam:D:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi