uncle Napisano 25 Czerwiec 2012 Napisano 25 Czerwiec 2012 generalnie to malo co mnie w maxie zaskakuje i sie dzisiaj dowiedzialem ze mozna miec odwrocone krawedzie jako ze baza jest z make human i juz troche na nim pracowalem i teraz chcialem przeskoczyc do mudboxa do skulptowania i wyskoczyl babol ze nie moge robic subdividow w maxie, probuje wszystkich znanych mi trikow na naprawe siatki ale nic nie pomaga, turbosmooth dziala ladnie, wszedzie kwadaty a tu tak
mafida Napisano 25 Czerwiec 2012 Napisano 25 Czerwiec 2012 Spróbuj convert to editable mesh przed exportem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się