Sk2007 Napisano 27 Czerwiec 2012 Napisano 27 Czerwiec 2012 Witam, Mam bardzo poważny problem z którym nie mogę sobie poradzić, mianowicie chodzi o to, że mam scene. Na scenie jest plane i 7 systemów particle flow. Dzięki tym systemom rozmieściłem na planie masę powtarzających się obiektów. Wszystkie są przypisane do plane, niby wszystko ok. Tylko potrzebuje zanimować ten plane, coś w stylu przewracającej się strony tak żeby te elementy dalej się tego plane trzymały. Kiedy animuje plane, przytwierdzone obiekty zostają w tym samym miejscu co były. Próbowałem mesherem to pomrozić ale wtedy gubię mapy a to dość kłopotliwe kiedy jest ok 1000 obiektów. Potrzebuje więc rozwiązania, jak zamrozić elementy z PF nie gubiąc map a następnie przypisać je do animowanego plane'a?
ApaczoS Napisano 27 Czerwiec 2012 Napisano 27 Czerwiec 2012 O ile dobrze zrozumiałem, wystarczy, że we wszystkich eventach, w position object zaznaczysz lock on emitter. 1
Sk2007 Napisano 27 Czerwiec 2012 Autor Napisano 27 Czerwiec 2012 ooo faktycznie jest taka opcja. Samo jej zaznaczenie dużo nie daje, ale nie opodal trzeba zaznaczyć że powierzchnia jest animowania, wtedy działa, ale nie do końca. Kiedy plate ugina się jak kartka obiekty faktycznie podążają za nią, ale nie obracają się. Plate staje sie pionowy, to obiekty winny pozostać prostopadłe, jednak stają się równoległe.
SUPER_OkO Napisano 27 Czerwiec 2012 Napisano 27 Czerwiec 2012 Musisz dodać speed along normal z jakas tam wartoscia, następnie zastosować taką samą siłę ale odwrotną. Spowolni ci to scenę 1000 krotnie ale obiekty będą trzymały się powierzchni.
ApaczoS Napisano 27 Czerwiec 2012 Napisano 27 Czerwiec 2012 (edytowane) ooo faktycznie jest taka opcja. Samo jej zaznaczenie dużo nie daje, ale nie opodal trzeba zaznaczyć że powierzchnia jest animowania, wtedy działa, ale nie do końca. Kiedy plate ugina się jak kartka obiekty faktycznie podążają za nią, ale nie obracają się. Pokaż setup Pflow'a. Chodzi Ci o coś takiego: http://www.youtube.com/watch?v=SJTwAzE6hns Możesz też dodać test Lock/Bond, kontroluję również rotację i możesz z niego wysłać particle do następnego eventu. Edytowane 27 Czerwiec 2012 przez ApaczoS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się