diablok1 Napisano 2 Lipiec 2012 Share Napisano 2 Lipiec 2012 Witam. potrzebuję porady. Posiadam biblię 3ds max 2009 ale na temat tkanin jest zaledwie 3 strony i 2 strony z ćwiczeniami a o modyfikacji editable spline też za dużo nie pisze. Napisze o co mi dokładnie chodzi. mam potworka który ma ogon i chce zrobić spodnie. rysuję przednią część następnie klonuje się przednią jako tył, (i tu mam już schody) nie wiem jak zrobić taką dziurę w spodniach na ogon żeby później kolizja obiektu nie nakładała się na ogon tylko mijała ogon po przez tą dziurę. chyba dość dobrze wytłumaczyłem o co mi chodzi ;D Jak to zrobić? proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uzumakishadow Napisano 2 Lipiec 2012 Share Napisano 2 Lipiec 2012 Wymodeluj dziure? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 3 Lipiec 2012 Share Napisano 3 Lipiec 2012 Tylną część spodni podziel na dwie części (każda nogawka osobno. Dopiero teraz połącz wszystkie elementy wykluczając z połączenia spline ,który ma utworzyć dziurę na ogon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diablok1 Napisano 3 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 3 Lipiec 2012 prawda można spodnie zrobić z dwóch części (czyli dwie nogawki) później segmenty połączyć po przez create seam, tam gdzie ma być ogon to nie zaznaczać segmentu inie łączyć. ja to w inny sposób zacząłem robić, jak wyjdzie to będzie dobrze jak nie to wezmę ten drugi sposób. po za tym dzięki kolego za podsunięcie pomysłu. zamykam temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się