Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich.

 

 

Mam dość spory problem, termin goni a od jakiegoś czasu borykam się z takim oto błędem w trakcie renderowania.

 

Animacja jest dość prosta, kilka brył importowanych z cada, wstawionych w studio, klucze dotyczą tylko move i scale. Całość renderowana na ustawieniach opartych o ten tutek: http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/tutorials_anim2.htm . Gdy tylko puszczam render już w trakcie liczenia LC zaczynają mi się pojawiać ni stąd ni zowąd czarne boxy. Nie ma ich nigdzie w viewportach, żadnych fruwających obiektów nie związanych z żadnymi modelami też nie znalazłem (a uwierzcie, szukałem, to jest już któreś ujęcie z kolei, a siedzę nad tym od kilku dni). Jak już się uda wyrenderować jakiś widok to pokazują się one również na nim, do tego są na jednej klatce, na następnej ich nie ma. Wcześniej pomagało zmergowanie do nowej sceny i wstawienie kamer od zera, teraz i to nie pomaga.

 

Poniżej jeden render, który akurat udało się wyrenderować:

 

blad.jpg

 

i zrzut z viewportu do dokłądnie tego ujęcia:

 

blad1.jpg

 

Będę niesamowicie wdzięczny za jakiekolwiek pomysły, bo już nie mam siły.

 

Z góry dzięki

Sz.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć. A masz możliwość przesłania scenki? Tak w sumie ciężko coś wymyślić. Jeżeli będziesz wysyłał to podaj jeszcze numer jakiejś jednej klatki w której wywalają te boxy.

Napisano

Witaj,

 

no właśnie jak usuwałem skluczowane elementy (które usunąć i tak musiałem, z racji niemożności publikacji projektu) to wszystko było ok.

 

 

Scena była stworzona w maxie 2009 i vrayu 1.5, teraz odpalałem ją na 2012 i 2.3. Na chwilę obecną mergnąłem do nowej sceny (poraz czwarty) bez świateł i kamer, stworzyłem je od nowa, i zdaje się, że problem zniknął. Generalnie masakra, męczę się z tym już od jakiegoś czasu, ale wygląda na to, że teraz się udało...

 

Dzięki za chęci. :)

 

Sz.

Napisano (edytowane)

Tyle dobrego że już gra wszystko. :)

 

Kiedyś miałem podobny problem, tylko z kilkoma kolorowymi boxami. Wtedy boxy (stworzone były chyba jakimś skryptem), które niby domyślnie były wykluczone z renderowania paskudziły mi w jakiś tam sposób render nawet po wywaleniu ich ze sceny. Po odznaczeniu renderowania ukrytych obiektów wszystko zniknęło. Problem występował tylko w Vray'u, w Scanline było czyściutko. Więc przedziwne rzeczy się dzieją :)

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez Miłosz3ds

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności