pressenter Napisano 3 Lipiec 2012 Napisano 3 Lipiec 2012 Witam wszystkich. Mam dość spory problem, termin goni a od jakiegoś czasu borykam się z takim oto błędem w trakcie renderowania. Animacja jest dość prosta, kilka brył importowanych z cada, wstawionych w studio, klucze dotyczą tylko move i scale. Całość renderowana na ustawieniach opartych o ten tutek: http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/tutorials_anim2.htm . Gdy tylko puszczam render już w trakcie liczenia LC zaczynają mi się pojawiać ni stąd ni zowąd czarne boxy. Nie ma ich nigdzie w viewportach, żadnych fruwających obiektów nie związanych z żadnymi modelami też nie znalazłem (a uwierzcie, szukałem, to jest już któreś ujęcie z kolei, a siedzę nad tym od kilku dni). Jak już się uda wyrenderować jakiś widok to pokazują się one również na nim, do tego są na jednej klatce, na następnej ich nie ma. Wcześniej pomagało zmergowanie do nowej sceny i wstawienie kamer od zera, teraz i to nie pomaga. Poniżej jeden render, który akurat udało się wyrenderować: i zrzut z viewportu do dokłądnie tego ujęcia: Będę niesamowicie wdzięczny za jakiekolwiek pomysły, bo już nie mam siły. Z góry dzięki Sz.
Miłosz3ds Napisano 3 Lipiec 2012 Napisano 3 Lipiec 2012 Cześć. A masz możliwość przesłania scenki? Tak w sumie ciężko coś wymyślić. Jeżeli będziesz wysyłał to podaj jeszcze numer jakiejś jednej klatki w której wywalają te boxy.
pressenter Napisano 3 Lipiec 2012 Autor Napisano 3 Lipiec 2012 Witaj, no właśnie jak usuwałem skluczowane elementy (które usunąć i tak musiałem, z racji niemożności publikacji projektu) to wszystko było ok. Scena była stworzona w maxie 2009 i vrayu 1.5, teraz odpalałem ją na 2012 i 2.3. Na chwilę obecną mergnąłem do nowej sceny (poraz czwarty) bez świateł i kamer, stworzyłem je od nowa, i zdaje się, że problem zniknął. Generalnie masakra, męczę się z tym już od jakiegoś czasu, ale wygląda na to, że teraz się udało... Dzięki za chęci. :) Sz.
Miłosz3ds Napisano 3 Lipiec 2012 Napisano 3 Lipiec 2012 (edytowane) Tyle dobrego że już gra wszystko. :) Kiedyś miałem podobny problem, tylko z kilkoma kolorowymi boxami. Wtedy boxy (stworzone były chyba jakimś skryptem), które niby domyślnie były wykluczone z renderowania paskudziły mi w jakiś tam sposób render nawet po wywaleniu ich ze sceny. Po odznaczeniu renderowania ukrytych obiektów wszystko zniknęło. Problem występował tylko w Vray'u, w Scanline było czyściutko. Więc przedziwne rzeczy się dzieją :) Pozdrawiam! Edytowane 3 Lipiec 2012 przez Miłosz3ds
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się