Skocz do zawartości

renderowanie pojedynczego obiektu ze sceny z kanalem alpha


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam mam taki problem. robie aplikację we flashu i załóżmy mam dwie warstwy jedna wyrenderowany obrazek pomieszczenia z wlaczonymi swiatłami a drugi chciałbym wlaśnie z tego samego obrazka tylko z włączonym oświetleniem ledowym (czy klinkietami)dodatkowo - samo to dodatkowe oswietlenie wlasnie wyrenderować bez reszty ale poddane oświetleniu sceny i z tego samego ujęcia kamery. i za pomoca suwaka regulowalo by się opacity bądz nateżenie tego elementu. tak musi być ze musi byc na osobnej warstwie i dlatego zastanawiam się jakiej nakladki na render uzyc by tak wyrenderowac? w jaki sposob się takie cos wykonuje? kanałem alpha? jesli to jest swiatło to jest sposob by wyrenderować jego samo rozjasnienie? macie jakis pomysl na to?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

W ustawieniach renderingu musisz wybrać dodatkowe elementy (zakładka Render elements). Nie pamiętam wszystkich nazw, Lightning, albo TotalLightning to powinno być to. Robisz wtedy jeden render, a zapisuje Ci osobny plik dla każdego "przejścia", czyli render wynikowy i np. lightning.

Napisano

ok dzieki . a w przypadku vraylightmtla jaki filtr moge zastosowac? bo ani vraymtlselect ani vraylightselect nie pokazuje iluminacji tego materiału...

Gość numnah
Napisano

Gdy sie doda vray lens effects i odhaczy Bloom lub Glare to można wybrać Mode: Image and Render Element. Nie widzę, aby to powodowało, żeby światło padające od materiału renderowało się w osobnym przejściu, ale może ty coś z tym wykombinujesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności