Napisano 4 Lipiec 201212 l witam mam taki problem. robie aplikację we flashu i załóżmy mam dwie warstwy jedna wyrenderowany obrazek pomieszczenia z wlaczonymi swiatłami a drugi chciałbym wlaśnie z tego samego obrazka tylko z włączonym oświetleniem ledowym (czy klinkietami)dodatkowo - samo to dodatkowe oswietlenie wlasnie wyrenderować bez reszty ale poddane oświetleniu sceny i z tego samego ujęcia kamery. i za pomoca suwaka regulowalo by się opacity bądz nateżenie tego elementu. tak musi być ze musi byc na osobnej warstwie i dlatego zastanawiam się jakiej nakladki na render uzyc by tak wyrenderowac? w jaki sposob się takie cos wykonuje? kanałem alpha? jesli to jest swiatło to jest sposob by wyrenderować jego samo rozjasnienie? macie jakis pomysl na to?
Napisano 4 Lipiec 201212 l W ustawieniach renderingu musisz wybrać dodatkowe elementy (zakładka Render elements). Nie pamiętam wszystkich nazw, Lightning, albo TotalLightning to powinno być to. Robisz wtedy jeden render, a zapisuje Ci osobny plik dla każdego "przejścia", czyli render wynikowy i np. lightning.
Napisano 5 Lipiec 201212 l Autor ok dzieki . a w przypadku vraylightmtla jaki filtr moge zastosowac? bo ani vraymtlselect ani vraylightselect nie pokazuje iluminacji tego materiału...
Napisano 5 Lipiec 201212 l Vraylightselect. Ale nie jestem pewien czy możesz tam wrzucić materiału. Na pewno możesz wrzucić mesh-lighta.
Napisano 5 Lipiec 201212 l Gdy sie doda vray lens effects i odhaczy Bloom lub Glare to można wybrać Mode: Image and Render Element. Nie widzę, aby to powodowało, żeby światło padające od materiału renderowało się w osobnym przejściu, ale może ty coś z tym wykombinujesz.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto