flamaster69 Napisano 11 Lipiec 2012 Napisano 11 Lipiec 2012 Dobry, nie umiem poradzić sobie z teksturą na szyby. Czemu nie są przeźroczyste? na UVce mam wybrane tło w miejscu gdzie są szyby. A to wygąda jakby przeźroczystość była jedno bitowa.
Logos Napisano 11 Lipiec 2012 Napisano 11 Lipiec 2012 (edytowane) Musisz mieć mapkę alpha http://wiki.polycount.com/Transparency#Alpha_Bit_Depths czarne= przeźroczyste białe = widoczne Edytowane 11 Lipiec 2012 przez Logos
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się