muody Napisano 18 Lipiec 2012 Napisano 18 Lipiec 2012 (edytowane) Czy mogę mieć odbicia z cube mapy w realtime? https://sites.google.com/site/grkuhn/reflection_map_cube_map_world.png W renderze to wiem - trzeba nałożyć teksturę typu EnvMap. A w 3D view / trybeie GLSL? Idzie to jakoś przez nodes zrobić (odpowiednie mapowanie jako input np.?), albo w ustawieniach materiału? Edytowane 18 Lipiec 2012 przez muody
muody Napisano 18 Lipiec 2012 Autor Napisano 18 Lipiec 2012 Ok, wstępnie to rozwiązałem sobie przez angular map. Normalnie do tego idzie chyba bardziej skomplikowany wzór, ale na moje potrzeby wystarcza. Jakby ktoś miał lepsze rozwiązanie pod ręką to chętnie zobaczę, ale takie coś też jest dla mnie spoko. Póki co nie szukam dalej.
szczuro Napisano 18 Lipiec 2012 Napisano 18 Lipiec 2012 w ustawieniach tekstury mapping -> coordinates na reflection ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się