Kozaczenko Napisano 21 Lipiec 2012 Napisano 21 Lipiec 2012 Mógłby ktos napisac krok po kroku jak w 3ds maxie wrzucic material np na plane ? bo ja robie tak: Wchodze w materials wybieram ta kulke default, pokazuje mi sie na srodkowym oknie meterialow wchodze w Refractions, i tam potem wybieram bitmap wybieram rysunek, wchodzi mi on na kulke ale jak przesune kulke na plane to mi material nie wchodzi. Gdzie robie bład?
Vega Napisano 21 Lipiec 2012 Napisano 21 Lipiec 2012 Nad napisem standard jest taki sześcian w kratkę (biało-niebieska). http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSQAe11bdDZlObVhTv067SvtbjAcYXtjUk5L0gMJGcMqO4DmJWWzQ W dod texture wrzuca sie na diffuse. Spróbuj to zaznaczyć. Wysłano z telefonu.
Kozaczenko Napisano 21 Lipiec 2012 Autor Napisano 21 Lipiec 2012 (edytowane) http://www30.zippyshare.com/v/86742646/file.html Tak to u mnie wyglada, i plane zmienia kolor na szary a nie daje bitmapy. Edit: Bardzo przydatny tutek w tej sprawie, wystarczylo załaczyc u góry taki siatkowany kwadrat (show standart map in viewpoint). Wszystko w tym temacie :D Edytowane 21 Lipiec 2012 przez Kozaczenko
gutekfiutek Napisano 21 Lipiec 2012 Napisano 21 Lipiec 2012 Nie ma podglądu refraction map w viewporcie. Chyba że w dxowych shaderach. diffuse np. jest, refraction nie ma. Spróbuj wyrenderować i sprawdź czy widać ref. map.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się