legomir Napisano 28 Lipiec 2012 Napisano 28 Lipiec 2012 No, więc da się uzyskać taki efekt w may'i i jaką texturą? Walczę z tym całe dzisiaj i nie mam juz pomysłu jak to zrobić.
kengi Napisano 28 Lipiec 2012 Napisano 28 Lipiec 2012 w poznizszym tutorialu alex alvarez podaje zrodelko do map wysokosci rzeczywistych miejsc na ziemi, z ktorych mozesz sobie zrobic mapy displace.
legomir Napisano 28 Lipiec 2012 Autor Napisano 28 Lipiec 2012 Wiesz co mi chodziło raczej o teksture proceduralną i dlaczego nie mogę znaleźć tego typu w mayce ;) Ale dzięki za link, obczaje
mirach Napisano 28 Lipiec 2012 Napisano 28 Lipiec 2012 nie ma w mayce noise'a ? trzeba sie troche pobawic ale mozna uzyskac ciekawe efekty, tu masz przyklad z Maxa ale podejzewam ze da sie to zastosowac w mayi. http://saschahenrichs.blogspot.co.uk/2010/03/3dsmax-environment-modeling-1.html
legomir Napisano 28 Lipiec 2012 Autor Napisano 28 Lipiec 2012 Jest noise ale nie varonoi/cellular za to jest billow, wispy, solid fractal, leather i jeszcze z parę innych ;) Ale mi chodzi o ten cellular właśnie a najlepsze co spotkałem to skrypt, który używa nodów z lumion. A co do tutka to o ten efekt właśnie chodzi ale zauważ, że używa to właśnie cellulur noise. Kilka godzin kombinowałem i nic nie wyszło.
Bilay Napisano 31 Lipiec 2012 Napisano 31 Lipiec 2012 ja do skałek używam tego ustrojstwa >>> http://www.creativecrash.com/maya/downloads/scripts-plugins/animation/c/displaced
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się