Napisano 28 Lipiec 201212 l No, więc da się uzyskać taki efekt w may'i i jaką texturą? Walczę z tym całe dzisiaj i nie mam juz pomysłu jak to zrobić.
Napisano 28 Lipiec 201212 l w poznizszym tutorialu alex alvarez podaje zrodelko do map wysokosci rzeczywistych miejsc na ziemi, z ktorych mozesz sobie zrobic mapy displace.
Napisano 28 Lipiec 201212 l Autor Wiesz co mi chodziło raczej o teksture proceduralną i dlaczego nie mogę znaleźć tego typu w mayce ;) Ale dzięki za link, obczaje
Napisano 28 Lipiec 201212 l nie ma w mayce noise'a ? trzeba sie troche pobawic ale mozna uzyskac ciekawe efekty, tu masz przyklad z Maxa ale podejzewam ze da sie to zastosowac w mayi. http://saschahenrichs.blogspot.co.uk/2010/03/3dsmax-environment-modeling-1.html
Napisano 28 Lipiec 201212 l Autor Jest noise ale nie varonoi/cellular za to jest billow, wispy, solid fractal, leather i jeszcze z parę innych ;) Ale mi chodzi o ten cellular właśnie a najlepsze co spotkałem to skrypt, który używa nodów z lumion. A co do tutka to o ten efekt właśnie chodzi ale zauważ, że używa to właśnie cellulur noise. Kilka godzin kombinowałem i nic nie wyszło.
Napisano 31 Lipiec 201212 l ja do skałek używam tego ustrojstwa >>> http://www.creativecrash.com/maya/downloads/scripts-plugins/animation/c/displaced
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto