elemeledutky Napisano 29 Lipiec 2012 Napisano 29 Lipiec 2012 Witam, Cały problem został zobrazowany na poniższym screenie. Podczas oglądania elementu (editable poly) w viewporcie (rys. 1) brakuje niektórych edgów, i siatka jest nie taka jak powinna, natomiast po przejściu do trybu edycji edgów (rys. 2) wszystko jest jak być powinno. Czy to jakiś błąd wyświetlania, może ktoś się już spotkał z taką sytuacją? Pozdrawiam, M. [ATTACH=CONFIG]87025[/ATTACH]
AdiJager Napisano 29 Lipiec 2012 Napisano 29 Lipiec 2012 Sprawdź, czy nie masz czegoś zduplikowanego. Może masz obiekt w obiekcie?
elemeledutky Napisano 29 Lipiec 2012 Autor Napisano 29 Lipiec 2012 pod tym względem wszystko gra, niestety to nie to..
elemeledutky Napisano 30 Lipiec 2012 Autor Napisano 30 Lipiec 2012 zgadza się, 2012.. jakiś popularny bug?
Pawelkos Napisano 30 Lipiec 2012 Napisano 30 Lipiec 2012 na to wyglada :), moze juz naprawali to juz w jakims fixie albo moze jakies nowe stery by pomogly ale niestety nic mi nie wiadomo nt. solucji na to
Mozo Napisano 30 Lipiec 2012 Napisano 30 Lipiec 2012 Jedyne co można kombinować to zmiany drivera wyświetlania. 1
elemeledutky Napisano 30 Lipiec 2012 Autor Napisano 30 Lipiec 2012 rzeczywiście po zmianie sterownika z nitrousa na direct, wyświetla tak jak powinno! dzięki :)
elemeledutky Napisano 3 Sierpień 2012 Autor Napisano 3 Sierpień 2012 z tego co zauważyłem, na nitrousie nie wyświetla również bacface'ów (pomimo odznaczonej opcji backface cull), po zmianie na directa backface'y są widoczne, jednak płynność drastycznie spada ;/
Mozo Napisano 4 Sierpień 2012 Napisano 4 Sierpień 2012 To jest też kwestia karty graficznej. Da się zauważyć tendencję, że im więcej nowych kart i nowych wersji max'a tym mniejsza kompatybilność i więcej bugów. Aż strach pomyśleć co będzie za 5 lat! :) Chyba że do tego czasu wyjdą jakieś karty dedykowane specjalnie pod max'a. P.S. Dzięki za repa!
Rekomendowane odpowiedzi