Napisano 31 Lipiec 201212 l Wow dawno mnie tu nie bylo I zgubilem moja stara teczke Wrzucam co robilem ostatnio i zapraszam do jechania
Napisano 1 Sierpień 201212 l bardzo fajne kolorki i przestrzeń (aczkolwiek miejscami niektóre rzeczy wyglądają jak płaskie plamy), w ostatnim brak mi zdecydowanego podłoża i nogi jakieś takie dziwne, jakbys jeszcze nad krawędziami popracował to byłoby jeszcze lepiej a gdzie mordka z miniatury ? wystarczy kliknać xD bardzo fajny portrecik z głowy czy refki jakieś ?
Napisano 1 Sierpień 201212 l Pierwsze 3 są bardzo przyjemne dla oka:)w wilkołaka wpatrywałem się dobre 3 minuty:) ale pozostałym czegoś brakuje, sam nie wiem jak to powiedzieć...jakiejś "iskry":P
Napisano 3 Sierpień 201212 l Autor Dzieki za wizyte mordka jest gdzies gleboko zagrzebana w starym watku. prace wystawilem zgodnie hierarchia od najciekawszej (w moim mniemaniu:) Ja niestety tez nie wim czego brakuje w 2 ostatnich stad efekty nie zbyt ciekewe :( pozdro Edytowane 3 Sierpień 201212 l przez Mellon
Napisano 3 Sierpień 201212 l Ej, wszystkie stare wątki możesz łatwo znaleźć ze swojego profilu funkcją "find latest posted threads" i kontynuować teczkę w jednym wątku. Moge napisać, czego mi brakuje w dwóch ostatnich, może cos pomoże. W końcu stwora w okolicach oka raczej przepaliłeś odblaski i cienie. Mi się zdaje, że im bliżej ogona tym lepiej to wygląda. No i ten stwór nie siedzi w otoczeniu moim zdaniem, ja wiem, że on lata, ale w zupełnum oderwaniu od wszystkiego. Gdyby rzucał on jakiś cień na coś, albo ocierał się o skałę, albo owinął ogon o tę skałę z lewej, albo gdyby coś go zasłaniało, to byłoby według mnie lepiej. Poza tym otoczenie - zauważ, że namalowałeś bardzo dużo kamieni o podobnych rozmiarach. mogłeś zrobic kilka wielkich i kilka małych, byłoby ciekawiej. w ostanim po kolei co mnie razi: 1. Przesadziłeś z perspetywicznym zmniejszaniem kończyn. Grubo. Teraz jego prawe ramię i noga wyglądają po prostu na krótsze. 2. Tło jest potraktowane teksturą bardzo nachalnie a mimo tego jest monotonne bo ma bardzo jednolity walor na całej powierzchni. Wrzuć tak jakieś ciemne i jasne kształty lepiej, nawet zamiast tej tekstury. 3. Na postaci zdałoby się dorzucić parę ciemnych akcentów, brakuje w takich miejscach jak pod pachą na przykład. Są takie miejsca gdzie dociera o wiele mniej światła niż do tych miejsc oświetlonych jedynie światłem odbitym i tam powinieneś użyć tych ciemnych akcentów. Postudiuj sobie zacienione miejsca w anatomii z natury lub fotek. W wilkołaku ten aspekt Ci o wiele lepiej wyszedł. Pozytywy w Twoich pracach też są, ale pisanie o negatywach jest ważniejsze, a miałem czas tylko na jedno ;]
Napisano 5 Sierpień 201212 l Autor EC - dzieki wielkie teraz jak to wypunktowales widze jak spiep****** te prace :) moze dzieki twoim spostrzezenia uda mi sie tego uniknac nastepnym razem - BIG THX
Napisano 5 Sierpień 201212 l Spoko. Wiesz te prace są do odratowania, ja bym spróbował nanieść poprawki, to Ci więcej da niż zaczynanie następnych. Poprawiając błędy dużo się nauczysz!
Napisano 14 Sierpień 201212 l Autor Dzieki EC dobre rady zawsze w cenie(chociaz ja splukany) CUKIERASS dzieki wielkie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto