Mellon Napisano 31 Lipiec 2012 Napisano 31 Lipiec 2012 Wow dawno mnie tu nie bylo I zgubilem moja stara teczke Wrzucam co robilem ostatnio i zapraszam do jechania
yarosh Napisano 1 Sierpień 2012 Napisano 1 Sierpień 2012 bardzo fajne kolorki i przestrzeń (aczkolwiek miejscami niektóre rzeczy wyglądają jak płaskie plamy), w ostatnim brak mi zdecydowanego podłoża i nogi jakieś takie dziwne, jakbys jeszcze nad krawędziami popracował to byłoby jeszcze lepiej a gdzie mordka z miniatury ? wystarczy kliknać xD bardzo fajny portrecik z głowy czy refki jakieś ?
kamesanin Napisano 1 Sierpień 2012 Napisano 1 Sierpień 2012 Pierwsze 3 są bardzo przyjemne dla oka:)w wilkołaka wpatrywałem się dobre 3 minuty:) ale pozostałym czegoś brakuje, sam nie wiem jak to powiedzieć...jakiejś "iskry":P
Mellon Napisano 3 Sierpień 2012 Autor Napisano 3 Sierpień 2012 (edytowane) Dzieki za wizyte mordka jest gdzies gleboko zagrzebana w starym watku. prace wystawilem zgodnie hierarchia od najciekawszej (w moim mniemaniu:) Ja niestety tez nie wim czego brakuje w 2 ostatnich stad efekty nie zbyt ciekewe :( pozdro Edytowane 3 Sierpień 2012 przez Mellon
EthicallyChallenged Napisano 3 Sierpień 2012 Napisano 3 Sierpień 2012 Ej, wszystkie stare wątki możesz łatwo znaleźć ze swojego profilu funkcją "find latest posted threads" i kontynuować teczkę w jednym wątku. Moge napisać, czego mi brakuje w dwóch ostatnich, może cos pomoże. W końcu stwora w okolicach oka raczej przepaliłeś odblaski i cienie. Mi się zdaje, że im bliżej ogona tym lepiej to wygląda. No i ten stwór nie siedzi w otoczeniu moim zdaniem, ja wiem, że on lata, ale w zupełnum oderwaniu od wszystkiego. Gdyby rzucał on jakiś cień na coś, albo ocierał się o skałę, albo owinął ogon o tę skałę z lewej, albo gdyby coś go zasłaniało, to byłoby według mnie lepiej. Poza tym otoczenie - zauważ, że namalowałeś bardzo dużo kamieni o podobnych rozmiarach. mogłeś zrobic kilka wielkich i kilka małych, byłoby ciekawiej. w ostanim po kolei co mnie razi: 1. Przesadziłeś z perspetywicznym zmniejszaniem kończyn. Grubo. Teraz jego prawe ramię i noga wyglądają po prostu na krótsze. 2. Tło jest potraktowane teksturą bardzo nachalnie a mimo tego jest monotonne bo ma bardzo jednolity walor na całej powierzchni. Wrzuć tak jakieś ciemne i jasne kształty lepiej, nawet zamiast tej tekstury. 3. Na postaci zdałoby się dorzucić parę ciemnych akcentów, brakuje w takich miejscach jak pod pachą na przykład. Są takie miejsca gdzie dociera o wiele mniej światła niż do tych miejsc oświetlonych jedynie światłem odbitym i tam powinieneś użyć tych ciemnych akcentów. Postudiuj sobie zacienione miejsca w anatomii z natury lub fotek. W wilkołaku ten aspekt Ci o wiele lepiej wyszedł. Pozytywy w Twoich pracach też są, ale pisanie o negatywach jest ważniejsze, a miałem czas tylko na jedno ;]
Mellon Napisano 5 Sierpień 2012 Autor Napisano 5 Sierpień 2012 EC - dzieki wielkie teraz jak to wypunktowales widze jak spiep****** te prace :) moze dzieki twoim spostrzezenia uda mi sie tego uniknac nastepnym razem - BIG THX
EthicallyChallenged Napisano 5 Sierpień 2012 Napisano 5 Sierpień 2012 Spoko. Wiesz te prace są do odratowania, ja bym spróbował nanieść poprawki, to Ci więcej da niż zaczynanie następnych. Poprawiając błędy dużo się nauczysz!
Mellon Napisano 14 Sierpień 2012 Autor Napisano 14 Sierpień 2012 Dzieki EC dobre rady zawsze w cenie(chociaz ja splukany) CUKIERASS dzieki wielkie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się