Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Ponownie zwracam się z podobnym problemem odnośnie light mapy w UDK. Mam ustawiony grid w maya/ udk poprawnie, mam oddzielne materiał dla każdego obiektu, mam uvysy oddzielne dla light maps każdego kawałku meshu ładnie porozkładana nie wychodzące po za kratki grida w maya i udk i nadal coś nie tak??? Importuje np:5 meszów w jednym pliku fbx i wrzucam do udk z wyłączoną opcja combine czyli normalnie każdy oddzielnie abym mógł sobie to składać na różne warianty w udk . Niestety nie wypala mi poprawnie mapy light...:-(( co robię źle??? help:-)

 

 

[ATTACH=CONFIG]87119[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87120[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87121[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87122[/ATTACH]

ZGŁĘBIAM JEDNĄ RZECZ DO BÓLU ABY POTEM JUŻ NIGDY NIE MIAŁ Z NIĄ PROBLEMU:-)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a jaka rozdzialke masz ustawioną w opcjach obiektu? moze tu tkwi problem, jak jest 0 to wypala do vertexow

Napisano

może spróbuj wrzucić do swojej sceny standardowy model z UDK i zobacz czy na nim się wypala.

Mogłeś coś pozmieniać w ustawieniach światła, obiektu albo worldinfo.

 

ps. jeszcze nie wyrywaj sobie wszystkich włosów, poczekaj na speedtree ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności