Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Ponownie zwracam się z podobnym problemem odnośnie light mapy w UDK. Mam ustawiony grid w maya/ udk poprawnie, mam oddzielne materiał dla każdego obiektu, mam uvysy oddzielne dla light maps każdego kawałku meshu ładnie porozkładana nie wychodzące po za kratki grida w maya i udk i nadal coś nie tak??? Importuje np:5 meszów w jednym pliku fbx i wrzucam do udk z wyłączoną opcja combine czyli normalnie każdy oddzielnie abym mógł sobie to składać na różne warianty w udk . Niestety nie wypala mi poprawnie mapy light...:-(( co robię źle??? help:-)

 

 

[ATTACH=CONFIG]87119[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87120[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87121[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87122[/ATTACH]

ZGŁĘBIAM JEDNĄ RZECZ DO BÓLU ABY POTEM JUŻ NIGDY NIE MIAŁ Z NIĄ PROBLEMU:-)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość Chrupek3D
Napisano

może spróbuj wrzucić do swojej sceny standardowy model z UDK i zobacz czy na nim się wypala.

Mogłeś coś pozmieniać w ustawieniach światła, obiektu albo worldinfo.

 

ps. jeszcze nie wyrywaj sobie wszystkich włosów, poczekaj na speedtree ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności