carrido Napisano 7 Sierpień 2012 Napisano 7 Sierpień 2012 Witam, Ponownie zwracam się z podobnym problemem odnośnie light mapy w UDK. Mam ustawiony grid w maya/ udk poprawnie, mam oddzielne materiał dla każdego obiektu, mam uvysy oddzielne dla light maps każdego kawałku meshu ładnie porozkładana nie wychodzące po za kratki grida w maya i udk i nadal coś nie tak??? Importuje np:5 meszów w jednym pliku fbx i wrzucam do udk z wyłączoną opcja combine czyli normalnie każdy oddzielnie abym mógł sobie to składać na różne warianty w udk . Niestety nie wypala mi poprawnie mapy light...:-(( co robię źle??? help:-) [ATTACH=CONFIG]87119[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87120[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87121[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87122[/ATTACH] ZGŁĘBIAM JEDNĄ RZECZ DO BÓLU ABY POTEM JUŻ NIGDY NIE MIAŁ Z NIĄ PROBLEMU:-)
Bruneq Napisano 7 Sierpień 2012 Napisano 7 Sierpień 2012 a jaka rozdzialke masz ustawioną w opcjach obiektu? moze tu tkwi problem, jak jest 0 to wypala do vertexow
carrido Napisano 7 Sierpień 2012 Autor Napisano 7 Sierpień 2012 w udk i na maya mam ustawioną rozdziałke 64 na light mape
Gość Chrupek3D Napisano 8 Sierpień 2012 Napisano 8 Sierpień 2012 może spróbuj wrzucić do swojej sceny standardowy model z UDK i zobacz czy na nim się wypala. Mogłeś coś pozmieniać w ustawieniach światła, obiektu albo worldinfo. ps. jeszcze nie wyrywaj sobie wszystkich włosów, poczekaj na speedtree ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się