Napisano 15 Sierpień 201212 l Mam zapytanie odnośnie oprogramowania na jednostki 32bitowe i 64 bitowe. Posiadam laptop z nowym układem 64 bitowym, na którym to pracuję, natomiast posiadam niewiele starszy komputer stacjonarny z obsługą płyty głównej 32 bitowej. Czy istnieje możliwość przygotowania sceny do renderu na laptopie i później zgraniu pliku z wszelkimi materiałami i ustaawieniami renderu na komputer stacjonatny? czy system 32 bitowy otworzy plik z programu 64 bitowego?
Napisano 15 Sierpień 201212 l Sama scena nie ma związku z tym czy jest otwierana na komputerze z 32 czy 64 bitowym procesorem.
Napisano 15 Sierpień 201212 l Autor w takim razie w jakim formacie najlepiej zapisac plik zeby zawierał wszystkie ustawienia renderowe, światła, materiały ?
Napisano 19 Sierpień 201212 l Autor a jak wygląda sprawa w takim razie podpiecia dwoch takich komputerow za pomoca distributed rendering? da rade?
Napisano 20 Sierpień 201212 l Da radę. Tak jak już napisałem architektura procesora 32 / 64 ma związek z pracą (w uproszczeniu wydajnością) oprogramowania a nie bezpośrednio z funkcjami jakie wykonuje. W przypadku 3ds max widoczną różnicą będzie np. dostęp do pamięci, mocno ograniczony w 32 bit systemie, co może przełożyć się na szybkość renderowania lub w ogóle problem (rozwiązywalny) z renderem dużej sceny.
Napisano 23 Sierpień 201212 l Autor ale wypadaloby aby 3dmax był w tej samj wersji np 11 ? JAK TO WYglada z wydajnoscia? czy "zlecajac" taki render innemu kompowi moj komp glowny jest calkowicie odciazony ?
Napisano 23 Sierpień 201212 l Twoj komp nie jest obciazony, chyba, ze rowniez zaprzegniesz go do liczenia obrazka. Aplikacja na farmie powinna byc w tej samej wersji lub wyzszej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto