dzes Napisano 15 Sierpień 2012 Share Napisano 15 Sierpień 2012 Mam zapytanie odnośnie oprogramowania na jednostki 32bitowe i 64 bitowe. Posiadam laptop z nowym układem 64 bitowym, na którym to pracuję, natomiast posiadam niewiele starszy komputer stacjonarny z obsługą płyty głównej 32 bitowej. Czy istnieje możliwość przygotowania sceny do renderu na laptopie i później zgraniu pliku z wszelkimi materiałami i ustaawieniami renderu na komputer stacjonatny? czy system 32 bitowy otworzy plik z programu 64 bitowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elemeledutky Napisano 15 Sierpień 2012 Share Napisano 15 Sierpień 2012 wydaje mi się, że nie powinno być z tym problemu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 15 Sierpień 2012 Share Napisano 15 Sierpień 2012 Sama scena nie ma związku z tym czy jest otwierana na komputerze z 32 czy 64 bitowym procesorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzes Napisano 15 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 15 Sierpień 2012 w takim razie w jakim formacie najlepiej zapisac plik zeby zawierał wszystkie ustawienia renderowe, światła, materiały ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 15 Sierpień 2012 Share Napisano 15 Sierpień 2012 Normalnie, czyli w formacie .max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elemeledutky Napisano 15 Sierpień 2012 Share Napisano 15 Sierpień 2012 albo jako archiwum, żeby materiały nie pugubiły podpiętych bitmap itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzes Napisano 19 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 19 Sierpień 2012 a jak wygląda sprawa w takim razie podpiecia dwoch takich komputerow za pomoca distributed rendering? da rade? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 20 Sierpień 2012 Share Napisano 20 Sierpień 2012 Da radę. Tak jak już napisałem architektura procesora 32 / 64 ma związek z pracą (w uproszczeniu wydajnością) oprogramowania a nie bezpośrednio z funkcjami jakie wykonuje. W przypadku 3ds max widoczną różnicą będzie np. dostęp do pamięci, mocno ograniczony w 32 bit systemie, co może przełożyć się na szybkość renderowania lub w ogóle problem (rozwiązywalny) z renderem dużej sceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzes Napisano 23 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 23 Sierpień 2012 ale wypadaloby aby 3dmax był w tej samj wersji np 11 ? JAK TO WYglada z wydajnoscia? czy "zlecajac" taki render innemu kompowi moj komp glowny jest calkowicie odciazony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 23 Sierpień 2012 Share Napisano 23 Sierpień 2012 Twoj komp nie jest obciazony, chyba, ze rowniez zaprzegniesz go do liczenia obrazka. Aplikacja na farmie powinna byc w tej samej wersji lub wyzszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się