Napisano 15 Sierpień 201212 l Witam serdecznie, od jakiegoś czasu staram się stworzyć wizualizację obiektu, mianowicie kominka. Na chwilę obecną mogę tylko powiedzieć, że nie jestem zadowolony z efektów własnej pracy ani trochę. Dlatego właśnie postanowiłem napisać tutaj, szukam sposobu na poprawienie mojej sceny do tego stopnia by moj obiekt nabrał realistycznego wyglądu, miałem wiele prób. O ile w interiorach nie mam większego problemu z realizmem, to jednak zdecydowanie mam go w przypadku studia. Chciał bym wysłuchać waszych opinii, jeśli była by taka możliwość chętnie prześlę komuś scenę do sprawdzenia. Po prostu nie wiem co zrobić by poprawić jej wygląd, jednak nie zamierzam się poddawać. Proszę o pomoc http://img515.imageshack.us/img515/3117/36285046.jpg Tutaj jest screen sceny, 3 większe światła od lewego multipier 10,6,10, 2 światła dla refleksów z wyłączonym affect diffuse 10,40. Bardzo proszę o pomoc, dziękuję [ATTACH=CONFIG]87202[/ATTACH] Edytowane 15 Sierpień 201212 l przez Biolo_idiota
Napisano 22 Sierpień 201212 l jak dla mnie kominek pierwsza klasa mógłbyś tylko powyłączać cast shadows, tak by wyraźny był 1 wybrany przez Ciebie cień z konkretnego światła pzdr. illusion
Napisano 22 Sierpień 201212 l 1. podkręciłbym materiały - może drobniutki bump na blasze, ale taki mikroskopijny, bo wygląda trochę plastikowo. 2. przy ujęciu na wprost zlikwiduj światło które świeci ci po lewym górnym rogu, bo wygląda jakby się flash odbijał. 3. może nie dawaj głównych światełek po bokach, bo ci obiekt lewituje.
Napisano 27 Sierpień 201212 l Autor Dziękuję za wasze sugestie, mam zamiar je zaimplementować jutro z rana w zasadzie dziś.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto