Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam następujący problem.

Mam obiekt z shaderem emission. Przy pomocy pythona chciałbym zmieniać kolor emission.

 

( dla zainteresowanych-

[color=#ffffff]bpy.data.materials[0].node_tree.nodes['Emission'].inputs['Color'].default_value = (0.2, 0.2, 0.2, 1.0)[/color]

)

 

Problem mam w przypadku animacji.

Nie wiem jak mam zapisać wartości poszczególnych składowych koloru dla wybranej klatki.

Gdybym miał robić to ręcznie to wystarczy,że w Nodach najadę kursorem na color i wcisnę przycisk "i".Nie wiem natomiast jak mam odwzorować to w przypadku pythona.

 

Ogólnie do zrobienia animacji potrzebuję praktycznie jednej pętli(Dane dotyczące koloru bedą w pliku txt), sprawa wydaje się prosta,gdyby nie ta jedna operacja.

 

Z góry dziękuję na każdą podpowiedź:)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem jak mam zapisać wartości poszczególnych składowych koloru dla wybranej klatki.

Gdybym miał robić to ręcznie to wystarczy,że w Nodach najadę kursorem na color i wcisnę przycisk "i".Nie wiem natomiast jak mam odwzorować to w przypadku pythona.

 

Najpierw ustaw klatkę docelową - link do refki

 

np.

bpy.data.scenes['Scene'].frame_set(frame = 1)

 

Zmodyfikuj dane kodem który podałeś.

 

Użyj operatora keyframe_insert() - link do refki

 

bpy.data.materials[0].node_tree.nodes['Emission'].inputs['Color'].keyframe_insert('default_value')

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności