Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam następujący problem.

Mam obiekt z shaderem emission. Przy pomocy pythona chciałbym zmieniać kolor emission.

 

( dla zainteresowanych-

[color=#ffffff]bpy.data.materials[0].node_tree.nodes['Emission'].inputs['Color'].default_value = (0.2, 0.2, 0.2, 1.0)[/color]

)

 

Problem mam w przypadku animacji.

Nie wiem jak mam zapisać wartości poszczególnych składowych koloru dla wybranej klatki.

Gdybym miał robić to ręcznie to wystarczy,że w Nodach najadę kursorem na color i wcisnę przycisk "i".Nie wiem natomiast jak mam odwzorować to w przypadku pythona.

 

Ogólnie do zrobienia animacji potrzebuję praktycznie jednej pętli(Dane dotyczące koloru bedą w pliku txt), sprawa wydaje się prosta,gdyby nie ta jedna operacja.

 

Z góry dziękuję na każdą podpowiedź:)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem jak mam zapisać wartości poszczególnych składowych koloru dla wybranej klatki.

Gdybym miał robić to ręcznie to wystarczy,że w Nodach najadę kursorem na color i wcisnę przycisk "i".Nie wiem natomiast jak mam odwzorować to w przypadku pythona.

 

Najpierw ustaw klatkę docelową - link do refki

 

np.

bpy.data.scenes['Scene'].frame_set(frame = 1)

 

Zmodyfikuj dane kodem który podałeś.

 

Użyj operatora keyframe_insert() - link do refki

 

bpy.data.materials[0].node_tree.nodes['Emission'].inputs['Color'].keyframe_insert('default_value')

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności