Napisano 18 Sierpień 201212 l Witam mam następujący problem. Mam obiekt z shaderem emission. Przy pomocy pythona chciałbym zmieniać kolor emission. ( dla zainteresowanych- [color=#ffffff]bpy.data.materials[0].node_tree.nodes['Emission'].inputs['Color'].default_value = (0.2, 0.2, 0.2, 1.0)[/color] ) Problem mam w przypadku animacji. Nie wiem jak mam zapisać wartości poszczególnych składowych koloru dla wybranej klatki. Gdybym miał robić to ręcznie to wystarczy,że w Nodach najadę kursorem na color i wcisnę przycisk "i".Nie wiem natomiast jak mam odwzorować to w przypadku pythona. Ogólnie do zrobienia animacji potrzebuję praktycznie jednej pętli(Dane dotyczące koloru bedą w pliku txt), sprawa wydaje się prosta,gdyby nie ta jedna operacja. Z góry dziękuję na każdą podpowiedź:)
Napisano 18 Sierpień 201212 l Nie wiem jak mam zapisać wartości poszczególnych składowych koloru dla wybranej klatki. Gdybym miał robić to ręcznie to wystarczy,że w Nodach najadę kursorem na color i wcisnę przycisk "i".Nie wiem natomiast jak mam odwzorować to w przypadku pythona. Najpierw ustaw klatkę docelową - link do refki np. bpy.data.scenes['Scene'].frame_set(frame = 1) Zmodyfikuj dane kodem który podałeś. Użyj operatora keyframe_insert() - link do refki bpy.data.materials[0].node_tree.nodes['Emission'].inputs['Color'].keyframe_insert('default_value')
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto