alexx600 Napisano 18 Sierpień 2012 Napisano 18 Sierpień 2012 Witam mam następujący problem. Mam obiekt z shaderem emission. Przy pomocy pythona chciałbym zmieniać kolor emission. ( dla zainteresowanych- [color=#ffffff]bpy.data.materials[0].node_tree.nodes['Emission'].inputs['Color'].default_value = (0.2, 0.2, 0.2, 1.0)[/color] ) Problem mam w przypadku animacji. Nie wiem jak mam zapisać wartości poszczególnych składowych koloru dla wybranej klatki. Gdybym miał robić to ręcznie to wystarczy,że w Nodach najadę kursorem na color i wcisnę przycisk "i".Nie wiem natomiast jak mam odwzorować to w przypadku pythona. Ogólnie do zrobienia animacji potrzebuję praktycznie jednej pętli(Dane dotyczące koloru bedą w pliku txt), sprawa wydaje się prosta,gdyby nie ta jedna operacja. Z góry dziękuję na każdą podpowiedź:)
n-pigeon Napisano 18 Sierpień 2012 Napisano 18 Sierpień 2012 Nie wiem jak mam zapisać wartości poszczególnych składowych koloru dla wybranej klatki. Gdybym miał robić to ręcznie to wystarczy,że w Nodach najadę kursorem na color i wcisnę przycisk "i".Nie wiem natomiast jak mam odwzorować to w przypadku pythona. Najpierw ustaw klatkę docelową - link do refki np. bpy.data.scenes['Scene'].frame_set(frame = 1) Zmodyfikuj dane kodem który podałeś. Użyj operatora keyframe_insert() - link do refki bpy.data.materials[0].node_tree.nodes['Emission'].inputs['Color'].keyframe_insert('default_value')
alexx600 Napisano 5 Wrzesień 2012 Autor Napisano 5 Wrzesień 2012 Dzięki to w pełni rozwiązuje zagadnienie:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się