Skocz do zawartości

Reactor - skąplikowany problem


Guardian

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Na wstępie chciał bym podziękować za pomoc Tomkowi.

 

VGT : Potrzebuje dosłownego wybuchu w jakimś miejscu, ciężko będzie odwzorować uderzenie czegoś w środek kamiennej wierzy (rz specjalnie dla Tomka) , skoro kula będzie uderzać od jej spodu.

 

Może troche dokładniej - chce żeby coś na wzór kuli energii uderzyło w wieże łamiąc ją w pół. potem kula przeleci przez wieże i rozsadzi się na innym budynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wieża bedzie zbudowana z cegieł, tak?

 

Więc wszystkie te cegły połącz za pomocą fracture i rzuć w tą wieżę jakąś kulę - później i tak ją usuniesz i wykonasz po swojemu "coś na wzór kuli energii".

Potestujesz trochę ustawień, aż dojdziesz do czegoś, co cię satysfakcjonuje i ustawisz, żeby reactor policzył ci konkretny zakres klatek, w którym poleci trochę cegieł z miejsca uderzenia a góra i dół wieży dzięki zastosowaniu fracture wciąż będą się trzymać. Teraz możesz przejąć pałeczkę i upadek górnej części wieży zanimować samemu, lub dać dalej działać reactorowi.

 

Wszystko to napisałem teoretycznie, gdyż nie mam aż tyle czasu, żeby się to u mnie liczyło. Jest to jednak do zrobienia, tylko efekty mogą być różne.. no i ten czas liczenia...

 

PS. i prosiłbym - bez zgryźliwych podtekstów w wypowiedziach. Tomek zwrócił ci po prostu na coś uwagę - miał rację w tej kwestii więc to przyjmij, zamiast reagować w ten sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zostawilbym na chwile reactora i wykorzystal przede wszystkim czasteczki takrze przy rozrzucaniu kamienii. ewentualnie klka cegiel tych najbardziej widocznych zaanimowalbym przy jego pomocy. Pamietaj ze dzieki samemu wybuchowi mozesz przeslonic przez chwile bardzo wiele elementow np wspominana kule. ustawiajac odpowiednio blisko kamere sporo elementow przeleci Ci nad glowa i nie bedziesz musial sie martwic co z nimi dalej bedzie. Efektowna kula ognia, kika latajacych przedmiotow i mozesz przejsc do palacych sie zgliszcz. Jezeli zrobisz to sprynie nie powinno zostac zadnych niedomowien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"sprobuj uzyc pola sily pbomp a do opadania uzyj deflector by odbijaly sie czasteczki wierzy od tej ikonki zeby bylo realniej:) pozdrawiam moze akurat Ci sie to przyda:)"

 

Ano, próbowałem, niestety nie udało mi się podłączyć reaktora i bomby tak żeby oddziaływały na siebie.

 

"Ja zostawilbym na chwile reactora i wykorzystal przede wszystkim czasteczki takrze przy rozrzucaniu kamienii. ewentualnie klka cegiel tych najbardziej widocznych zaanimowalbym przy jego pomocy. Pamietaj ze dzieki samemu wybuchowi mozesz przeslonic przez chwile bardzo wiele elementow np wspominana kule. ustawiajac odpowiednio blisko kamere sporo elementow przeleci Ci nad glowa i nie bedziesz musial sie martwic co z nimi dalej bedzie. Efektowna kula ognia, kika latajacych przedmiotow i mozesz przejsc do palacych sie zgliszcz. Jezeli zrobisz to sprynie nie powinno zostac zadnych niedomowien."

 

Wieża jest częścią sporawego miasta, które będzie w czasie uderzenia dobrze widoczne, niestety zbliżenia kamery, pokazywanie tylko niktórych fragmentów uderzenia - przy obecnym założeniu odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności