pecet Napisano 22 Sierpień 2012 Share Napisano 22 Sierpień 2012 Mam model z teksturą nitów (czarne kropki na białym tle), jednak ani bump, ani displace nie daje zadowalających efektów, więc chciałem je zastąpić wymodelowanymi nitami. Jest jakiś sposób, żeby je automatycznie rozmieścić wg tekstury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 22 Sierpień 2012 Share Napisano 22 Sierpień 2012 Particle flow chyba daje taka mozliwosc 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 22 Sierpień 2012 Share Napisano 22 Sierpień 2012 scatter - masz bodajże w create/compound objects. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porti Napisano 23 Sierpień 2012 Share Napisano 23 Sierpień 2012 można Pflowem gdzie jeśli dobrze pamiętam w position object dajesz by material id. Problemy się zaczynają jeśli będziesz chciał mieć nity w postaci vray proxy. Będziesz musiał w takim przypadku użyć pflow breakera i podmienić obiekty na proxy.. ale czym to już nie pamiętam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 23 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 23 Sierpień 2012 Dzięki za rady, faktycznie PFlow działa. Tylko, że na razie na próbnym obiekcie rozmieściłem 30 nitów, a żeby były na swoich miejscach trzeba dać duży "attempts max" co już troche muli komputer przy obecnej ilości. I żeby przy każdej kropce był jeden nit chyba trzeba znać ich ogólną ilość. Mozo - gdzie w scaterze można wybrać opcje żeby rozmieszczał według tekstury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się