Napisano 22 Sierpień 201212 l Mam model z teksturą nitów (czarne kropki na białym tle), jednak ani bump, ani displace nie daje zadowalających efektów, więc chciałem je zastąpić wymodelowanymi nitami. Jest jakiś sposób, żeby je automatycznie rozmieścić wg tekstury?
Napisano 23 Sierpień 201212 l można Pflowem gdzie jeśli dobrze pamiętam w position object dajesz by material id. Problemy się zaczynają jeśli będziesz chciał mieć nity w postaci vray proxy. Będziesz musiał w takim przypadku użyć pflow breakera i podmienić obiekty na proxy.. ale czym to już nie pamiętam.
Napisano 23 Sierpień 201212 l Autor Dzięki za rady, faktycznie PFlow działa. Tylko, że na razie na próbnym obiekcie rozmieściłem 30 nitów, a żeby były na swoich miejscach trzeba dać duży "attempts max" co już troche muli komputer przy obecnej ilości. I żeby przy każdej kropce był jeden nit chyba trzeba znać ich ogólną ilość. Mozo - gdzie w scaterze można wybrać opcje żeby rozmieszczał według tekstury?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto