Szyx Napisano 24 Sierpień 2012 Napisano 24 Sierpień 2012 Postać, którą pokazywałem w teczce doczekała się sceny. Krótka opowieść o życiu najemnika. Moja pierwsza gotowa praca, którą tu wrzucam :) Wszystkie modele zrobione w Blenderze, rzeźbienie w Zbrushu, Tekstury i postpro w Gimpie, render w Internalu. Pozdrawiam :)
plasti Napisano 29 Sierpień 2012 Napisano 29 Sierpień 2012 gdyby zrobic mu bardziej meska poze i grymas, oraz poprawic dlon ktora trzyma miecz, to byla by naprawde dobra praca, pobawil bym sie postpro tutaj, takie "gole trochu" poprawil bym rowniez material stali na mieczu i bulawie
wujek_kane Napisano 29 Sierpień 2012 Napisano 29 Sierpień 2012 Poza trochę sztywna i sposób w jaki trzyma miecz wydaje się trochę dziwny. "Po fakcie" powinien być chyba bardziej opuszczony. Całość ładna :) Aha podłoże chyba ciutkę zbyt płaskie - przydałby się jakiś mocniejszy displacement/bump.
mirach Napisano 29 Sierpień 2012 Napisano 29 Sierpień 2012 Tak jak plasti: dobra praca, wg mnie bardzo fajne materialy skroy. Jest pare "ale" - Zmien poze, narazie niestety wyglada jak manekin na wystawie. - Grunt wyglada bardzo płasko i dosc sztucznie - miecz i bulawa wygladają jak odlane i nie uzywane. Przydalo by sie rozroznienie na teksturze pomiedzy powieszchnią uzytkową (ostrze) a resztą. - troche nie rozumiem noszenia kolczugi pod kurtką, ale mozna przymknąć oko i zwalic to na wolnosc artystyczną ;) pozdrawiam i gratuluje ukonczenia pracy
Lucek Napisano 29 Sierpień 2012 Napisano 29 Sierpień 2012 mirach: kolczuga pod kurtką to i tak nic przy tym jak nosi tę buławę. Pierwsza wywrotka kończy się zgonem. A tak co do samej pracy to powiem tak. Do większości elementów mogłeś się bardziej przyłożyć, bo twarz, kształt ramion czy mur można było spokojnie poprawić. Natomiast zdaję sobie sprawę że połączyć tyle elementów samodzielnie jak modelowanie kolczugi (zgaduję jakim sposobem), materiały ubrań czy dobre sss to bardzo trudna sprawa. Takie projekty można poprawiać w nieskończoność;) Natomiast zgodzę się z tym że lepsza kompozycja (także jakieś ciekawsze elementy) i postprodukcja pozwoliłaby więcej z tego wycisnąć.
mirach Napisano 29 Sierpień 2012 Napisano 29 Sierpień 2012 mirach: kolczuga pod kurtką to i tak nic przy tym jak nosi tę buławę. Pierwsza wywrotka kończy się zgonem. tez o tym myslalem, ale moze skonczy sie tylko przebitym płucem i długą rekonwalescencją ;)
Szyx Napisano 31 Sierpień 2012 Autor Napisano 31 Sierpień 2012 Dzięki za opinie, Zarówno miłe słowa jak i fala krytyki są motywujące :). "Wolność artystyczna" objawiająca się kolczugą pod kurtką i sposobem noszenia buławy została bezczelnie "zainspirowana" od panów artystów konceptystów od "Wiedźmina 2". Będę jej bronił buławą wyjętą spod żeber, bo po zrobieniu paru modeli dla ludzi znających się na rzeczy stwierdziłem, że rzeczywistość jest jednak nudna. Oczywiście w pracy widzę wiele niedociągnięć i kompromisów, a jako twórca wiem o wielu więcej niż widać, ale biorąc pod uwagę mój stopień zaawansowania w grafice jestem zadowolony. Praca została wykonana w gruncie rzeczy, żeby poprawić mój szeroko pojęty "character art", scena została wykonana jako dodatek, no i chciałem wypróbować generator bluszczu :) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi