RK Napisano 5 Sierpień 2004 Napisano 5 Sierpień 2004 Całość ma służyć wizualizacji oświetlenia, przebudowy i nowego wystroju prezbiterium, zaproponowanych dla katedry w Łodzi. Niestety modele części mebli dostałem i niewiele mogłem z nimi zrobić- ze sceny 180 000 poligonów (architektura, rzeźby na ołtarzu) po dodaniu umeblowania zrobiły się dwa miliony. Jako że całość ma być animacją a dostępu do stacji renderujących nie mam musiałem mocno się pocić ze światłami- w rezultacie w scenie nie ma ani jednego światła z raytracem a klatka w 800x 600 liczy się niecałą minutę. Wyglądem końcowym jestem mówiąc szczerze rozczarowany- IMHO nie ma klimatu ale wiele więcej nie zrobię. Może kiedy indziej, przy mniejszej ilości poligonów ... jak będę mógł normalnie renderować... :)
SansSerif Napisano 5 Sierpień 2004 Napisano 5 Sierpień 2004 no fakt nie ma klimatu bo klimat buduje oswietlenie. moze jakbys zastosowal gi i lampy ies byloby lepiej.
MareG Napisano 6 Sierpień 2004 Napisano 6 Sierpień 2004 Czas czasem ale az sie prosi o filtr wyostrzajacy, shadowmapy robia straszne mydło z detali i nastroj wnetrza wydaje sie taki "swieczkowaty" (mętny). Ale nie przesądzam i poczekam na kolejne widoczki. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi