Poozon Napisano 3 Wrzesień 2012 Napisano 3 Wrzesień 2012 Witam, Oddaję pod Waszą ocenę wizualkę nad którą pracuję. Jeszcze wiele pozostaje do zrobienia: drzewa, krzewy, jakieś samochody. Całość zrobiona w Mayce i MentalRay'u. Czekam na krytykę ;) http://www.g4-net.com/3d/Maryland_v1.31.jpeg http://www.g4-net.com/3d/Maryland_v1.32.jpeg Pzdr, Poozon
Gość hepawel Napisano 8 Wrzesień 2012 Napisano 8 Wrzesień 2012 Myślę, że powinieneś dać więcej światła, bo od razu to rzucilo się w oczy. Spojrz na dach (Maryland_v1.31.jpeg) jest różnie oświetlony (zbyt punktowo). Odnosnie nieba moze zmniejsz saturację i troche rozjasnij chmurki.
Poozon Napisano 11 Wrzesień 2012 Autor Napisano 11 Wrzesień 2012 Dzięki za uwagę. Scena faktycznie była za ciemna. Mały update ;) Scena oświetlana jest przez Physical Sun & Sky z MentalRay'a. Światło typu direction. http://www.g4-net.com/3d/Maryland_v1.36.jpeg
kaigreko Napisano 11 Wrzesień 2012 Napisano 11 Wrzesień 2012 Czolem, Nie wiem czemu pokazujesz budynek nie oświetlając słońcem przynajmniej jednej elewacji, wychodzi przez to płasko. Warto chyba pokazać strukturę cegły. Czemu okna wyglądają jak zaklejone do remontu?:) Kostka i asfalt trochę za czyste na mój gust i przydało by się AO. keep it up!:)
biszkopte Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 straszny tile na cegłach mi się rzuca w oczy. Faktycznie płasko na elewacji...oświetl jedną, trochę refleksów na cegiełce i będzie lepiej.
Poozon Napisano 23 Wrzesień 2012 Autor Napisano 23 Wrzesień 2012 Witam ponownie ... Mały update ... http://www.g4-net.com/3d/Maryland_v2.15.jpeg Ten sam budynek tyle, że widok z innej strony. Zastanawiam się ciągle nad oknami. W pierwszej wersji szyby w oknach były teksturowane, niestety wszystkie tą samą teksturą. W chwili obecnej za oknami na najbliższym planie, wymodelowane jest pomieszczenie. Wygląda to chyba lepiej ale ... rewelacji nie ma. Podpowiedzcie może w jaki sposób uzyskać najlepszy efekt dla okien. Pzdr, Poozon
Poozon Napisano 2 Październik 2012 Autor Napisano 2 Październik 2012 Przeniosłem ten wątek bo chyba tutaj jego miejsce ... ;)
shadowsexpe Napisano 2 Październik 2012 Napisano 2 Październik 2012 Płasko strasznie brak w cegle bump albo displa zresztą w chodniku tez by się przydało
PMat Napisano 12 Październik 2012 Napisano 12 Październik 2012 Wybrałeś akurat mentala jako renderera, a on jest dość trudny do opanowania, szczególnie w przypadku exteriorów. Całość jest dosyć plastikowa i jak koledzy wcześniej wspomnieli - płaska. Może spróbuj oświetlać scenę metodą hdri?
Zbychowaty Napisano 13 Październik 2012 Napisano 13 Październik 2012 Dam Ci mała radę;) Skończ całość a potem wrzuć ewentualnie zrób jakiegoś vipa czy jak;)
shadowsexpe Napisano 14 Październik 2012 Napisano 14 Październik 2012 poszedłbym jeszcze dalej i wogóle ta prace umiesciłbym na razie w dziale wip, wiecej osób tam zaglada i napewno wiecej porad sie znajdzie co jeszcze z tym zrobic
Poozon Napisano 15 Październik 2012 Autor Napisano 15 Październik 2012 no właśnie ten wątek na początku tam się znajdował. Odzew był żaden dlatego przeniosłem go do działu Architektura. Albo ta wizualka jest marnej jakości ;) i nie warto jej komentować albo do działu WIP zaglądają osoby zainteresowane innym rodzajem grafik.
shadowsexpe Napisano 15 Październik 2012 Napisano 15 Październik 2012 No tak tu co najwyżej zostaniesz zlinczowany przez zawistnych architektów maści wszelakiej ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się