maniom Napisano 4 Wrzesień 2012 Napisano 4 Wrzesień 2012 W swojej animacji poprzez curve editor rozciągnąłem klucze obiektu na osi czasu ale teraz gdy chce dodać nowy klucz dodaje się on kilka klatek wcześniej niż miejsce na którym mam ustawiony suwak na osi. Co może być nie tak ? Restart maxa nie pomaga
asblaze Napisano 5 Wrzesień 2012 Napisano 5 Wrzesień 2012 Co tu można rozwijać? Jeśli używasz CAT to sprawdź animacje na kanale Time Warp - to przypuszczalnie ona miesza.
maniom Napisano 5 Wrzesień 2012 Autor Napisano 5 Wrzesień 2012 (edytowane) Dzięki wielkie za naprowadzenie na time warp w Cat. Wystarczyło usunąć key odpowiedzialny za zmiane tego parametru i już wszystko jest jak należy. Myślałem, że to bardziej jakaś opcja w samym maksie a nie w CAT i dlatego nie mogłem tego znaleźć. Edit: Widze, że jesteś troche obeznany w Cat więc wiesz może czy da się jakoś nałożyć modyfikator flex na kości w Cat tak żeby wyginał się np. cały ogon a nie pojedyncze kości bo gdy zrobie to "normalnie" to każda kość wygina się osobno i wygląda to jak by nie były ze sobą polączone Edytowane 5 Wrzesień 2012 przez maniom
asblaze Napisano 5 Wrzesień 2012 Napisano 5 Wrzesień 2012 nie jestem ... :) flex to modyfikator geometrii nie kości ;) raczej się nie da ale niech powie ktoś kto się zna :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się