DigPix Napisano 7 Wrzesień 2012 Napisano 7 Wrzesień 2012 Witam, istnieje możliwość edycji obiektu po wykonanej operacji skalowanie, przesunięcie itd? Zaobserwowałem bowiem dziwną sytuacje. Po przesunięciu lub wykonaniu dowolnej innej operacji na stworzonym obiekcie znika możliwość jego edycji, a dokładniej ustalenie Vertices, Radius, Depth. W 3DS MAX w każdej chwili wysokość i szerokość obiektu mogę kontrolować za pomocą parametrów w zakładce Modify. Czy w Blenderze istnieje odpowiednik tej funkcjonalności?
Dobrotek Napisano 7 Wrzesień 2012 Napisano 7 Wrzesień 2012 Niestety, z tego co wiem, nie można tego przywrócić. Takie opcje pojawiają się tylko raz, na każdy stworzony w ten sposób obiekt.
DigPix Napisano 8 Wrzesień 2012 Autor Napisano 8 Wrzesień 2012 Poradziłem już sobie z problemem przeglądając tutoriale. Szukałem narzędzia do modyfikacji, które znajduje się w panelu Properties (N) > Dimensions
P!roman Napisano 19 Listopad 2012 Napisano 19 Listopad 2012 Dokładne parametry można zmienia tylko po spawnie obiektu najlepiej wcisnąć F6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się