Skocz do zawartości

Postać 3D: Robot NO140.2


TheCapo

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

To moja kolejna praca. tym razem jest to prosty robot mojej koncepcji.

Praca ta była robiona na konkurs NOX Competition na www.evermotion.org

(http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?t=91796), ale niestety nie skończyłem jej na czas.

Lecz chociaż skończyłem go dla siebie. Wrzucam dwa renderki:

 

Robot-NO140.2_postprodukcja.jpg

Robot-NO140.2-OPONA_postprodukcja.jpg

 

oraz dwa linki do animacji prezentacyjnej:

http://www.youtube.com/watch?v=hckzNRf1XDw

 

 

Jest to mój pierwszy robot oraz zabawa z rdzą i zabrudzeniami w VRayblendMtl. Pozdrawiam.

Adam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cos nikt nie chce komentowac. To moze ja sprobuje obiektywnie, ale odrazu przyznam sie bez bicia ze to nie moje klimaty/stylistyka :P

To co bym zmienil to:

-zmniejszyl ilosc tego zabrudzenia i bump'a,

-rdze bym dal gdzies tylko przy krawedziach( i tez z umiarem), bo teraz to troche wyglada tak jakbys automatem to pojechal, jesli tak zrobiles to moze tak zmapowac i pomalowac w jakims polypaincie?(napewno bedzie o niebo lepsze).

-mozna by zroznicowac bardziej farbe? teraz troszke zlewa sie w calosc.

-studio bym zmienil. Zeby nie bylo takie czyste, albo przynajmniej dopasowal je do koloru modelu(jakis inny odcien zoltego?)

PS:Wiem fajniej sie pisze i wytyka bledy niz je sie samemu poprawia :)

pzdr i powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@odnetniN ktoś musi być pierwszy :P

Ogólnie rzecz biorąc to pomysł na postać, dość ciekawy, lecz przyznam że jest kilka rzeczy które mi nie pasują.

- oczka i powieki o nietypowym kształcie, nie czuje grubości i zbyt słaby bump map.

- tekstura na ramionach niezbyt niewyraźna + zegary nieczytelne + nie pasujący wskaźnik baterii

- shader gumy na kole wydaje się być plastikowy i nie czuje się ciężaru robota, jakby tak troszkę mniej powietrze w oponie.

- sprężynę amortyzującą odsłonił bym bardziej.

- dodał bym otarcia wynikające z charakteru poruszania się tego robocika.

- brakuje mi drobnych elementów, typu śrubki,

Mam nadziej że te kilka uwag się przyda, bo modelik ma duży potencjał. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow nie spodziewałem się już, że ktoś skomentuje mojego robota:) Dzięki, że się tak rozpisaliście widzę, że wiele błędów narobiłem:)

To może od początku. Przyznaję się również bez bicia, że nie pomyślałem do końca nad tym robocikiem. W trakcie pracy nad nim nie wiedziałem trochę co z nim zrobić. Nawet nie myślałem, że tak mocno będę chciał go po niszczyć. Lecz gdy nie zdążyłem nic konkretnego zrobić na NOX competition to pomyślałem sobie, że po ćwiczę zabrudzenia, rdze itp. No i teraz jest jak jest:)

- Co do rdzy właśnie nie do końca wiedziałem jak ją umieszczać.

- Co do studia to chciałem właśnie żeby było czyste i o innym kolorze żeby tylko robot był na pierwszym i najważniejszym planie. Choć może na żółtym tle też źle by nie wyglądał ale myślę, że tutaj to tylko kwestia gustu.

- Nie pasujący wskaźnik baterii tak jak mówiłem nie do końca to zaprojektowałem.

- tekstura na ramionach prawdopodobnie się rozciągneła (czyli UVW źle zrelaksowane).

- Oponę trochę spłaszczyłem ale lekko bo bałem się że przesadzę:)

- Co do otarć i śrubek oczywiście przyznaję rację.

Dzięki za komentarze:)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności