Napisano 19 Wrzesień 201212 l Witam! Dawno mnie tu nie było, także mały up. Projekt, wykonanie własne. Zapraszam do konstruktywnej krytyki. Pozdrawiam :) Edytowane 13 Czerwiec 201311 l przez Inky
Napisano 19 Wrzesień 201212 l ładny design, tylko moim zdaniem trochę za mocno pojechałeś z krzywymi w photoshopie, tzn jakoś tak za mocno wyblakłe.
Napisano 19 Wrzesień 201212 l Mi wyblakłość nie przeszkadza, lubie taką stylistykę. Przyczepię sie natomiast do kompozycji pierwszego obrazka, trawsko nie jest ani realistyczne ani ładne więc wg mnie niepotrzebnie zajmuje połowę kadru. Trochę też przegiąłeś z soczewkowymi plamami, flarami? (nie znam się :)) okropnie zakłucają odbiór. No i na koniec przydałoby się wyraźniejsze tło. Drugi obrazek dużo lepszy. Ogólnie rzecz biorąc całkiem ładnie. tyle o renderach. Budynek chyba cacy aczkolwiek ja wolałbym mieć ogród zamiast betonowego placu przy basenie i balkonu z doniczkami na piętrze :P
Napisano 20 Wrzesień 201212 l mi sie taki styl nawet podoba tylko na pierwszym renderze dof sie pokaszanil cos a na drugim troche przepalone biale
Napisano 21 Wrzesień 201212 l Autor Jeśli chodzi o dof na 1 renderze to faktycznie trochę skaszaniony. Robiony ręcznie bo dof z maxa jednak nie podszedł mi do takiego efektu jaki chciałem uzyskać. Co do drugiego renderu, również się zgodzę, trochę za bardzo przepalone, ale to już na etapie samego renderu. W postpro trochę podreperowałem, na tyle ile się dało.
Napisano 22 Wrzesień 201212 l Praca dobra. Ale na pierwszy rzut oka faktycznie razi ta "instagramowość" tych renderów. Faktycznie trochę przesadzone z photoshopem.
Napisano 24 Wrzesień 201212 l Autor Dzięki za komentarze. Ps. Jeśli ktoś jest zainteresowany, zamieściłem na swym blogu krótki making of (Passing by). Pozdrawiam
Napisano 24 Wrzesień 201212 l Ogólnie byłoby bardzo fajnie ale przegiąłeś z postprodukcją. Poza tym odnoszę wrażenie że piony nie grają. Było camera correct?