Loono Napisano 8 Sierpień 2004 Napisano 8 Sierpień 2004 Mam problem. Jak opleść jeden obiekt wokol drugiego? Np. dookola grubebo walca, jak oplesc inny, cienszy walec (np. kabel, drut). ?
Marcin Napisano 8 Sierpień 2004 Napisano 8 Sierpień 2004 ja kozystam z takiego wlasnego pomyslu .... praktyczny jak dla mnie .... w 3D snap wlaczasz vertex ..... oczywiscie spline i twozysz line po wertexach obiektu :D
kozioo Napisano 8 Sierpień 2004 Napisano 8 Sierpień 2004 To gęsciutki musi być obiekt wokół którego owijasz:> Ja niestety lepszego sposobu nie znam:] Ale zawsze mozne ręcznie to ustawiać. Jeśli owijamy wokół walca to nie ma najmniejszego problemu.
sikham Napisano 8 Sierpień 2004 Napisano 8 Sierpień 2004 jak wokół walca to splines -> helix (renderable, display render mesh)
Loono Napisano 8 Sierpień 2004 Autor Napisano 8 Sierpień 2004 Wielkie dzieki sikham, niemialem pojecia, jak takie cos stworzyc.
sikham Napisano 8 Sierpień 2004 Napisano 8 Sierpień 2004 możesz zrobić jeszcze zwykły obiekt spring ;) ale mniej sie nauczysz ;)
Loono Napisano 9 Sierpień 2004 Autor Napisano 9 Sierpień 2004 Szukalem, szukalem, ale nie znalazlem. Jak sie tworzy taki obiekt? Wymyśliłem za to coś innego. Nakładam na obiekt modyfikator twist, ale wczesniej przesuwam jego (obiektu) pivot point na bok od samego obiektu i wtedy wychodzi coś takiego jak chciałem. :)
Gość User190 Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Compound Objects > Conform - spróbuj.. dopasowuje jeden obiekt do drugiego.. nie pamietam, czy dało się w nim opleść coś, ale do dopasowywania ejst idealny!! :)
Bacry Napisano 18 Sierpień 2004 Napisano 18 Sierpień 2004 Tą helixę można też użyć jako zaginacz innego obiektu:)
Rekomendowane odpowiedzi