Loono Napisano 8 Sierpień 2004 Share Napisano 8 Sierpień 2004 Mam problem. Jak opleść jeden obiekt wokol drugiego? Np. dookola grubebo walca, jak oplesc inny, cienszy walec (np. kabel, drut). ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 8 Sierpień 2004 Share Napisano 8 Sierpień 2004 ja kozystam z takiego wlasnego pomyslu .... praktyczny jak dla mnie .... w 3D snap wlaczasz vertex ..... oczywiscie spline i twozysz line po wertexach obiektu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 8 Sierpień 2004 Share Napisano 8 Sierpień 2004 To gęsciutki musi być obiekt wokół którego owijasz:> Ja niestety lepszego sposobu nie znam:] Ale zawsze mozne ręcznie to ustawiać. Jeśli owijamy wokół walca to nie ma najmniejszego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 8 Sierpień 2004 Share Napisano 8 Sierpień 2004 jak wokół walca to splines -> helix (renderable, display render mesh) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loono Napisano 8 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 8 Sierpień 2004 Wielkie dzieki sikham, niemialem pojecia, jak takie cos stworzyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 8 Sierpień 2004 Share Napisano 8 Sierpień 2004 możesz zrobić jeszcze zwykły obiekt spring ;) ale mniej sie nauczysz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loono Napisano 8 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 8 Sierpień 2004 A co to jest obiekt spring? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 8 Sierpień 2004 Share Napisano 8 Sierpień 2004 jak sama nazwa wskazuje spreżyna ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loono Napisano 9 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 9 Sierpień 2004 Szukalem, szukalem, ale nie znalazlem. Jak sie tworzy taki obiekt? Wymyśliłem za to coś innego. Nakładam na obiekt modyfikator twist, ale wczesniej przesuwam jego (obiektu) pivot point na bok od samego obiektu i wtedy wychodzi coś takiego jak chciałem. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 10 Sierpień 2004 Share Napisano 10 Sierpień 2004 Compound Objects > Conform - spróbuj.. dopasowuje jeden obiekt do drugiego.. nie pamietam, czy dało się w nim opleść coś, ale do dopasowywania ejst idealny!! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 18 Sierpień 2004 Share Napisano 18 Sierpień 2004 Tą helixę można też użyć jako zaginacz innego obiektu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi