Mkbewe Napisano 2 Październik 2012 Napisano 2 Październik 2012 Witam, Mam pytanie. Co potrzebuje model aby mógł zadziałać w grze? Wiem że trzeba zrobić UV MAP, animacje. Co jeszcze?
PurePixel Napisano 3 Październik 2012 Napisano 3 Październik 2012 Zależy czego model, postaci ,samochodu, otoczenia...?! Na pewno musi być lowpoly, ilość polygonów zależeć będzie od silnika. Cała reszta zależy od wielu czynników. Animacja pewnych sekwncji może być animowana w programie 3d, moż też definiować ją skrypt itd.,itp.
Mkbewe Napisano 3 Październik 2012 Autor Napisano 3 Październik 2012 Chodzi mi o modele postaci do gry typu fps
sly Napisano 3 Październik 2012 Napisano 3 Październik 2012 Muszą mieć dużo mięśni albo cycki. Tak na serio, proponuję zmienić nazwę tematu, aby zrozumieć o co chodzi bez wchodzenia w wątek, np. "Jaki model do gry?" Do wymienionych rzeczy można dorzucić różnego rodzaju mapki, bump, normal, specular itd. - w odpowiedniej dla silnika rozdzielczości.
Rekomendowane odpowiedzi