Napisano 2 Październik 201212 l Witam, Mam pytanie. Co potrzebuje model aby mógł zadziałać w grze? Wiem że trzeba zrobić UV MAP, animacje. Co jeszcze?
Napisano 3 Październik 201212 l Zależy czego model, postaci ,samochodu, otoczenia...?! Na pewno musi być lowpoly, ilość polygonów zależeć będzie od silnika. Cała reszta zależy od wielu czynników. Animacja pewnych sekwncji może być animowana w programie 3d, moż też definiować ją skrypt itd.,itp.
Napisano 3 Październik 201212 l Muszą mieć dużo mięśni albo cycki. Tak na serio, proponuję zmienić nazwę tematu, aby zrozumieć o co chodzi bez wchodzenia w wątek, np. "Jaki model do gry?" Do wymienionych rzeczy można dorzucić różnego rodzaju mapki, bump, normal, specular itd. - w odpowiedniej dla silnika rozdzielczości.