Napisano 2 Październik 201212 l Koledzy, mam maxa 2012 , rysuje prostokat, odpalam floor generatora. Podloga sie tworzy, w mape diffuse w materiale wrzucam multitexture, klikam open files, wybieram przypuscmy 8 roznych tekstur, nadaje na podloge i wyglada na to, jakby jedna teksture mi powielal na podlodze. Cos robie zle ?
Napisano 2 Październik 201212 l Nic nie robisz źle tylko tak jest na podglądzie po wyrenderowaniu powinieneś mieć różnorodność już na deskach
Napisano 2 Październik 201212 l Autor [ATTACH=CONFIG]87662[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87661[/ATTACH] no na renderze wyglada to tak, probka z materialu obok.
Napisano 2 Październik 201212 l Autor no wiesz, nie mam powodu dla ktorego mialby tego nei robic...moge to sprawdzic. teraz mi przyszlo do glowy, ze moze sa zbyt duze..sprawdze to.
Napisano 2 Październik 201212 l Autor sprawdzilem. ewidentnie jest tak, ze wybiera i wrzuca tylko jedna....nawet probowalem na malych teksturach i kompletnie rownych fakturach, jest to samo.
Napisano 3 Październik 201212 l wielkość tekstur praktycznie mówiąc nie ma znaczenie dla generatora( jedynie ważne jest przyporządkowanie rozmiaru mapy np decha o konkretnych wymiarach i taka sam decha w generatorze ale to nie ma wpływu na mieszanie mapami) a próbowałeś wczytać mapy przez ctrl + a. W ogóle to ściągnij jeszcze raz scrypt i multitexture map bo może coś ci się po prostu kiepsko ściągnęło ;) a wogóle wrzuc ustawienia multitexture map Update Już wiem zapewne w multitexture map włączyłeś w randomize by zamiast material ID na object to wtedy nie miesza mapami ;) tylko układa jedna po całosci ;) Edytowane 3 Październik 201212 l przez shadowsexpe
Napisano 3 Październik 201212 l Autor nope, jest na material ID.. cos tu nie gra. - - - Updated - - - masz moze maxa 2012? moglbym Ci ten plik wyslac?
Napisano 3 Październik 201212 l wrzucasz te mampy z ctrl wcisnietym ? tzn zaznaczasz tylko raz wile plikow
Napisano 3 Październik 201212 l Ja miałem podobny problem, załądowałem mapy wyłączyłem i włączyłem maxa zrobiłem próbny render regionu i po skończeniu liczenia miałem normalne mapy już w viewporcie.
Napisano 3 Październik 201212 l Autor http://www.sendspace.pl/file/f0f538052a04e60a0611c64 zerknijcie jak mozecie. dzieki
Napisano 3 Październik 201212 l wiesz co przecież on ci miesza teksturami tylko zastosowałeś teksturę deski ze śrubami i one niestety żeby nie wiem jak skrypt nimi kręcił to zawsze daje ten układ powtarzalności tych śrub na desce i w oddaleniu wygląda że masz stale jedna mapę Zrób porządek z jednostkami w jakich masz scenę w unit setup masz zakładkę system units setup ustaw tam takie jednastki na jkich pracujesz bo teraz ogólne maxowe masz na cale a sam ustawiłes na metry a generator pracuje na ogólnych maxowyxh i ne beda ci sie wymiwry zgadzały, ogólnie jak robisz podłog to najczesciej tekstury maj podpis jakiego wymiary jest deska w stanie rzeczywistym i podłoge stara sie tez tak robić bo ci bedzie ładnie odwzorowywac dwa jak masz duza podłoge to dawaj jak najwiecej map nie tylko 6 bedzie wieksza roznorodnosc Edytowane 3 Październik 201212 l przez shadowsexpe
Napisano 3 Październik 201212 l Autor dzieki shadowsexpe..tak jak mowisz, nie inaczej. pozdrawiam, moge Ci piwo postawic gdzies tutaj? ;)
Napisano 4 Październik 201212 l Eeeeeeeeeeeeee tam nie ma za co po prostu przyjrzałem się temu z bliska;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto