Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Koledzy, mam maxa 2012 , rysuje prostokat, odpalam floor generatora.

Podloga sie tworzy, w mape diffuse w materiale wrzucam multitexture, klikam open files, wybieram przypuscmy 8 roznych tekstur, nadaje na podloge i wyglada na to, jakby jedna teksture mi powielal na podlodze.

Cos robie zle ?

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 4,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nic nie robisz źle tylko tak jest na podglądzie po wyrenderowaniu powinieneś mieć różnorodność już na deskach

Napisano
  • Autor

[ATTACH=CONFIG]87662[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87661[/ATTACH]

 

no na renderze wyglada to tak, probka z materialu obok.

Napisano
  • Autor

no wiesz, nie mam powodu dla ktorego mialby tego nei robic...moge to sprawdzic. teraz mi przyszlo do glowy, ze moze sa zbyt duze..sprawdze to.

Napisano
  • Autor

sprawdzilem. ewidentnie jest tak, ze wybiera i wrzuca tylko jedna....nawet probowalem na malych teksturach i kompletnie rownych fakturach, jest to samo.

Napisano

wielkość tekstur praktycznie mówiąc nie ma znaczenie dla generatora( jedynie ważne jest przyporządkowanie rozmiaru mapy np decha o konkretnych wymiarach i taka sam decha w generatorze ale to nie ma wpływu na mieszanie mapami) a próbowałeś wczytać mapy przez ctrl + a. W ogóle to ściągnij jeszcze raz scrypt i multitexture map bo może coś ci się po prostu kiepsko ściągnęło ;) a wogóle wrzuc ustawienia multitexture map

Update

Już wiem zapewne w multitexture map włączyłeś w randomize by zamiast material ID na object to wtedy nie miesza mapami ;) tylko układa jedna po całosci ;)

Edytowane przez shadowsexpe

Napisano
  • Autor

nope, jest na material ID..

cos tu nie gra.

 

- - - Updated - - -

 

masz moze maxa 2012? moglbym Ci ten plik wyslac?

Napisano

wrzucasz te mampy z ctrl wcisnietym ? tzn zaznaczasz tylko raz wile plikow

Napisano

Ja miałem podobny problem, załądowałem mapy wyłączyłem i włączyłem maxa zrobiłem próbny render regionu i po skończeniu liczenia miałem normalne mapy już w viewporcie.

Napisano

wiesz co przecież on ci miesza teksturami tylko zastosowałeś teksturę deski ze śrubami i one niestety żeby nie wiem jak skrypt nimi kręcił to zawsze daje ten układ powtarzalności tych śrub na desce i w oddaleniu wygląda że masz stale jedna mapę

Zrób porządek z jednostkami w jakich masz scenę w unit setup masz zakładkę

system units setup ustaw tam takie jednastki na jkich pracujesz bo teraz ogólne maxowe masz na cale a sam ustawiłes na metry a generator pracuje na ogólnych maxowyxh i ne beda ci sie wymiwry zgadzały, ogólnie jak robisz podłog to najczesciej tekstury maj podpis jakiego wymiary jest deska w stanie rzeczywistym i podłoge stara sie tez tak robić bo ci bedzie ładnie odwzorowywac dwa jak masz duza podłoge to dawaj jak najwiecej map nie tylko 6 bedzie wieksza roznorodnosc

dechy.jpg

Edytowane przez shadowsexpe

Napisano
  • Autor

dzieki shadowsexpe..tak jak mowisz, nie inaczej.

pozdrawiam, moge Ci piwo postawic gdzies tutaj? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.