Miłosz3ds Napisano 5 Październik 2012 Napisano 5 Październik 2012 (edytowane) Kiedyś szukałem informacji/artykułów na temat jak najlepszego zorganizowania topologi siatki obiektu przeznaczonego do animacji. Wśród darmowych materiałów nie znalazłem absolutnie nic ciekawego na ten temat. Dzisiaj całkiem przypadkowo natknąłem się na to: http://www.3dworldmag.com/2012/10/01/qa-how-do-i-make-good-topology-for-rigging/#null Dotyczy Cinemy, ale z tego co widzę jak najbardziej do wykorzystania w Maxie, w Maya pewnie też. Niby podstawy, ale myślę że warto do tego zajrzeć. Edytowane 7 Październik 2012 przez Miłosz3ds
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się